Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frontpage og Filezilla

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp. Jeg har en hjemmeside, som jeg indtil nu har redigeret via Frontpage. Nu er jeg anbefalet at udgive siderne via Filezilla, men indtil videre er det kun tekst, der kommer med over. Ikke de oprindelige billeder, knapper, sidebannere, bagrund osv..

 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeyNet - Mobil & IP Telefoni Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gaja!

Har du stadig dette problem?

Kontakt evt. vores support:
M: support@weynet.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaja:
Jeg har en hjemmeside, som jeg indtil nu har redigeret via Frontpage. Nu er jeg anbefalet at udgive siderne via Filezilla, men indtil videre er det kun tekst, der kommer med over. Ikke de oprindelige billeder, knapper, sidebannere, bagrund

Det er sikkert fordi at dine billeder referer til en lokal fil på din computer. Du bør skrotte Frontpage og få det lavet i et alm. CMS og dette kan gøres billigt. På sigt vil du spare tid på opdateringen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WeyNet.dk - Support:
Kontakt evt. vores support:

Istedet for at prøve at sælge så kunne I måske komme med et løsningsforslag. og jo..... med 2 indlæg hvor man skal prøve at kontakte jeres support så er det salg I er ude efter.

Fra Skive
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

<b>Heeeej Gaja<b/>

Jeg syntes du skulle prøve at skifte dit "Frontpage" ud med KompoZer, som også er gratis HTML program.

Dit frontpage er vel fra Microsoft Office 2003, hvilket betyder at der er sket rigtig meget siden dengang og KompoZer har lidt nemmere ved at finde rundt i din html fil´s CSS koder...

// Camilla Meilholm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)