Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste chance 21/6: Gratis Adwords Kvalitetsrapport

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har de sidste måneder kørt med tilbud om at få lavet et gratis kvalitetstjek af Google Adwords-kampagner. Det er der flere, der har taget imod, og jeg har kun fået positive tilbagemeldinger og gode, efterfølgende opgaver.

I kan se et eksempel på en Adwords Kvalitetsrapport her:
Google Adwords Kvalitetsrapport

Det var ment som et forårstilbud, og jeg lukker derfor ned for tilbuddet lige om lidt.

Sidste chance er SØNDAG DEN 21. JUNI

 

 - så slå til nu og få en ordentlig mængde professionelle og gratis tips til forbedring af dine Adwords-kampagner. Samt et godt tilbud fra mig på at bygge dine kampagner om.

 

Salget via Adwords er forbedret i alle de kampagner, jeg har ombygget og opbygget. Og sådan har det været i hele min over ti år lange onlinekarriere i både virksomheder og som selvstændig - så det skulle du også overveje at lade mig gøre for dig!

 

Mange hilsner
Thomas

 

--

PS. Kort om mig:

Min profil er anderledes end de account managers og hands on-folk, du ellers møder hos bureauer. Jeg har arbejdet med online/digital i over ti år hos DR, TDC og Viasat. Og nu har jeg så været selvstændig i knap et år. Min baggrund er fire år med bruger-, forbruger- og webanalyse samt digitale trends efterfulgt af seks år med search, digital marketing og onlinesalg.

Jeg har hos både TDC og Viasat evalueret og opsagt vores search-bureauer for selv at overtage og opbygge Adwords- og Bing-aktiviteterne. Og jeg har gjort det med stor succes.

Jeg forstår slutkunderne, forretningen og det gode købmandskab - og så selvfølgelig mediemikset, teknikken og metoden som du også får hos de øvrige bureauer. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)