Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min mor har startet en webshop selvom hun er over 50, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Som titlen siger, så har min mor været så awsome at starte en webshop selvom hun er over 50 og måske ikke er voldsomt hård til IT (skal passe på hvad jeg siger, for hun følger med på amino ;) ). Hun har selv fundet leverandører, taget produktbilleder og bygget et lager i carporten ;-)

Jeg har hjulpet hende med lidt forskellige ting, men i store træk er siden siden opbygget gennem NPWS.dk som jeg også er partner på.

Men hvad synes i om siden? Se her: http://purestyle.dk/

Giv gerne jeres inputs til menu-struktur, produkter, tekster, overblik, brugervenlighed og selvfølgelig checkout.

På forhånd tak! 

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke flabet knægt :)

Intet problem i at være +50 med en webshop.

Siden ser helt fin ud efter min mening, jeg har dog ikke noget forhold til produkterne - det må være en kvindesag.

Undrer mig dog lidt over at det kan svare sig med fri fragt - hun risikerer jo småkøb på 20-30 kroner, hvilket dårligt dækker fragt/emballage, for slet ikke at tale om arbejdsløn :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det var da godt nok en respektløs overskrift. Voldsom aldersdiskriminerende. "Selvom hun er over 50". Skam dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

Det var da godt nok en respektløs overskrift. Voldsom aldersdiskriminerende. "Selvom hun er over 50". Skam dig.

Ja ok - det kom måske lidt forkert ud, man kan selvfølgelig sagtens starte sådanne ting selvom man er i den alder. Jeg synes bare at det var flot af hende, at selvom hun aldrig rigtig har arbejdet med online markedføring, webshops osv. kaster sig ud i sådan et projekt, og så rent faktisk får lavet en rigtig flot side. Kan se at du arbejder med it og har gjort det længe, og for dig ville det nok ikke være det store at sætte sådan en shop op, men sådan er det jo ikke for alle...

Men det var ikke for at stryge alle over 50 over én kam, så venter lige med at skamme migWink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at hun er sej. Vi skal alle starte et sted - uanset alder. Keep it up!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

Det var da godt nok en respektløs overskrift. Voldsom aldersdiskriminerende. "Selvom hun er over 50". Skam dig.

Der var vidst en som selv er over 50, som blev stødt ;)

Haha' keep calm. Det går sgu' nok. Sagt med et glimt i øjet. Havde han i stedet skrevet: "Min lillebor har startet en webshop selvom han er 12, hvad synes i?", så havde den ikke stødt nogen :)

Til sagen:

Jeg synes det er en fin webshop. Jeg undrer mig også over fragtfrit da det i mine øjne ikke kan hænge sammen. Måske blot sige 29 kr. for fragt og så fragtfrit ved 300?. Det er bare rigtig træls at få ordrer på 2-30 kr. hvilket hun nok vil opleve.

God vind med det hele!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, og tak for inputs!

Det med fragten er der skam regnet på og det er velvidende at der kan forekomme tab at den er sat til gratis. Det er simpelthen for at gå gang i biksen at hun er villig til at tage lidt "tab" på fragten...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg er mega flot gjort. Nu er jeg selv 49+, og kan da godt nogen gange føle jeg drukner i mellem alle de unge der bare kan det hele ( tror de..hehe ).. Så kom endelig frem jer der er 50 +-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot shop selvom jeg ikke er hendes målgruppe. Dog synes jeg det virker lidt mærkeligt at ha skrevet stort åbningstilbud og ovenover ferie i 3 uger, jeg mener det virker lidt underligt og starte en shop og så gå på ferie "lige" efter. Blot min mening.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)