Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder App design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :



Jeg har mange års erfaring i design af Apps og deres UserInterface. 

Jeg specalisere mig i at bygge designet og funktionerne op i et grafisk udkast som kan sendes til programmøren

Der findes mange dygtige programmører som ikke har sans for design og brugervenlighed. Og det er tit svært at forklarer sit koncept til programmøren. 

Jeg kan bygge et dokument som i helheden viser appet's funktioner og dets design til de mindste detaljer. 

Alt dette gør jeg naturligvis i samarbejde med jer. 

Brugervenlighed og design er en af nøglerne til at få succes i et app

Jeg sætter også appet op i en powerpoint præsentation, som kan vises til mulige samarbejdspartnere eller investorer. En gennemgang af en sådan præsentation vil give seeren en fuldendt forståelse af appets opbygning og funktioner. 

Har været med til at lave mange apps og har fundet frem til at, design fasen er en god mulighed for at forbedre sit app, og det at have et overblik over designet og interfacet er et kæmpe plus og en stor hjælp. 

Dette gør også arbejdet nemmere for programmøren da han/hun vil kunne opbygge appet hurtigere og mere præcist da de vil have et komplet overblik over hvad der skal laves. 

Jeg designer også app ikoner og illustrationer som evt. kunne være i appen. 

Ser frem til at høre fra jer, vil med glæde lave jer et gratis udkast af jeres app design så i kan se hvad jeg er i stand til. 

Vh Sebastian

Hvis ovenstående vækker interesse kan jeg kontaktes på mail: Sebastianbeen@icloud.com

Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Laver du kun design eller kan du også programmere appen?

Tak.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, 

Har en samarbejdspartner som programmere. 

Så vi kan godt tilbyde hele pakken. 

Smid mig evt. en mail med lidt information omkring hvad appen skal kunne, så er jeg sikker på vi kan komme et super tilbud.

Vh 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)