Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på madpakker til børn?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære amino'er.

Jeg er egentlig igang med at få realiseret en idé som jeg har gået rundt med i lang tid og det går også super godt, men alligevel kan jeg ikke lade være med, at tænke i nye projekter - det er så her mit spørgsmål kommer til jer:

Jeg sad og tænkte på, om man kunne skabe et firma som leverer madpakker til små børn i folkeskolen, på abonnement.
Min idé opstod fordi jeg selv passer børn for travle forældre, der ikke altid har tid til, at smøre madpakkerne.
Er det en idé som ville kunne fungere og er der nogle komplikationer der muligvis kunne opstå?
I tilfælde af at det skulle kunne lade sig gøre, hvem skulle man så lave en aftale med om, at smøre madpakkerne?
De skal jo også gerne være frisksmurte til hver dag, så hvordan fikser man lige det?
Jeg har en idé om, at bestillingerne skal foregå på nettet og være supplement til skolemælksordningen.
Jeg synes, at abonnementløsninger er en rigtig god idé i alle afskygninger, da det løser mange problemer for forskellige folk.
Jeg glæder mig til, at høre jeres tilbagemeldinger!
Måske I andre har bedre idéer til abonnementløsninger som kan foregå på nettet? Personligt er det noget jeg ser som værende rimelig stabilt, så det kunne være interessant at høre lidt feedback på madpakkeløsningen, men også andre mulige løsninger på abonnementbasis!

Vh Anna




Side 1 ud af 1 (1 indlæg)