Arbejdstelefon med norsk nummer (har en del kunder i Norge og er ofte i Norge, så derfor norsk nummer)
arbejdstelefon fra deltidsarbejde (5-10 timer om ugen, men med meget telefonkontakt)
Kan jeg på nogen måde gøre, så alle numrene viderestilles til samme telefon eller er det for bøvlet? Vil helst blot have en telefon på mig. Hvis det er muligt, kan jeg da gøre noget, så jeg kan se på skærmen hvilke af de forskellge numre opkaldet kommer fra, så jeg ved om det er job 1, job 2 eller job 3 der ringes til.
jeg har selv viderestil på et nummer til min primære telefon så derfor vil jeg gøre dig opmærksom på en ting jeg fik af vide da jeg lavede dette:
når du viderestilles betaler du for viderestillingen. Det vil sige at hvis en norsk kunde ringer til dit norske nummer så betaler du for viderestillingen til din primæretelefon...
Jeg har tidligere brugt firmafon.dk til samme problem, der viser den når telefonen ringer hvilet nummer der er ringet til. Jeg har dog kun brugt danske numre, ved ikke om det også kan bruges med et norsk.
De fleste telefoner har jo selv viderestilling, så det -som sagt- kun er opkaldet fra din 'første telefon" til din 'basis telefon', som koster alm. takst - altså, hvad du ellers ville have betalt for det. Prisen som sådan 0.
Måske skulle du overveje (at supplere med) Skype. Min tidligere sælger have Skype som privat og alm. telefoni på arbejdet i én og samme telefon. Dine viderestillinger i Norge vil så blive til et lokalt, norsk nummer, som du så kan besvare via Skype. Tilsvarende kan du ringe op. Jeg ved ikke på siddende fod, hvad det koster.
Jeg sidder som Account manager på Flexfone, og den løsning har vi :) I princippet kan du have lige så mange numre på din telefon som du vil og det koster ikke ekstra :) Du må gerne kontakte mig på 30737713 eller send en pb så tager vi den derfra....