Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere mobilnumre til samme tlf?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en løsning på følgende problem:

Har en privat mobiltelefon med mit private nr.

Arbejdstelefon med dansk nummer

Arbejdstelefon med norsk nummer (har en del kunder i Norge og er ofte i Norge, så derfor norsk nummer)

arbejdstelefon fra deltidsarbejde (5-10 timer om ugen, men med meget telefonkontakt)

Kan jeg på nogen måde gøre, så alle numrene viderestilles til samme telefon eller er det for bøvlet? Vil helst blot have en telefon på mig. Hvis det er muligt, kan jeg da gøre noget, så jeg kan se på skærmen hvilke af de forskellge numre opkaldet kommer fra, så jeg ved om det er job 1, job 2 eller job 3 der ringes til.

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

jeg har selv viderestil på et nummer til min primære telefon så derfor vil jeg gøre dig opmærksom på en ting jeg fik af vide da jeg lavede dette:

når du viderestilles betaler du for viderestillingen. Det vil sige at hvis en norsk kunde ringer til dit norske nummer så betaler du for viderestillingen til din primæretelefon...

hilsen

michael

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt firmafon.dk til samme problem, der viser den når telefonen ringer hvilet nummer der er ringet til. Jeg har dog kun brugt danske numre, ved ikke om det også kan bruges med et norsk.

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg kan evt. have to telefoner - et med norsk nummer og et med privat dansk nummer og så viderestille de andre danske numre til den.

Har i en ide om pris for at viderestille 3 danske numre til primære telefon?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste telefoner har jo selv viderestilling, så det -som sagt- kun er opkaldet fra din 'første telefon" til din 'basis telefon', som koster alm. takst - altså, hvad du ellers ville have betalt for det. Prisen som sådan 0.

Måske skulle du overveje (at supplere med) Skype. Min tidligere sælger have Skype som privat og alm. telefoni på arbejdet i én og samme telefon. Dine viderestillinger i Norge vil så blive til et lokalt, norsk nummer, som du så kan besvare via Skype. Tilsvarende kan du ringe op. Jeg ved ikke på siddende fod, hvad det koster.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil det foregå i praksis Jørgen?

Har privat dansk nr.

Har firmanr. fra 2 virksomhed i Danmark

og så det norske nr.

De to danske firmanr. kan viderestilles uden problemer og hvordan gør jeg så med det norske og Skype?

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Telavox Danmark Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Har du fundet en løsning på din udfordring? 

Ellers kan du sende en email til kristian.lundgaard@telavox.dk , Så vil jeg lige se om vi kan løse det.

www.joinflow.com :-) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mabru:
Hvordan vil det foregå i praksis Jørgen?

se pb

Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Itrea Server Powered ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg sidder som Account manager på Flexfone, og den løsning har vi :) I princippet kan du have lige så mange numre på din telefon som du vil og det koster ikke ekstra :) Du må gerne kontakte mig på 30737713 eller send en pb så tager vi den derfra.... 

Hilsen 

Peter 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)