Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en samarbejdspartner til et nyt projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står og skal til at starte ny virksomhed, som kommer til at lave hjemmesider fra bunden af, host hjemmesider, grafisk arbejde (Logo, banner, og grafisk design på hjemmesiderne).

Det jeg søger er en samarbejdspartner som vil være med til dette projekt, som stadigvæk er under opstart. 

Dig som partner: 
Du skal have erfaring inden for programmering (Wordpress, HTML, Java)
Du skal kunne drive en virksomhed
Du skal kunne tage ansvar for dine handlinger
Og have en flair for IT. 


Det jeg kan tilbyde dig, er en ny opstartet virksomhed hvor du vil være med til at træffe beslutninger allerede fra starten af og hvor du vil have en indflydelse på hvad der sker. 

Eftersom at virksomheden er ny opstartet er der ingen løn lige pt. men når virksomheden er oppe, vil det være lønnet.

Lyder ovenstående interessant så send mig gerne en mail: danny45@live.d

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Hvad er din ide til virksomheden? Hvis du ikke vil skrive det offentligt her, så kan du sende mig en pm eller mail på jacob@nemtilbud.nu

med venlig hilsen
Jacob Hinze

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Det lyder spændende, men jeg har mere forstand på markedsføring og økonomi. Men en af mine venner er uddannet indenfor web, som gerne vil være med.

Og så er ved i gang med at lave et spændende site som måske kan give noget synergi. Sagt med andre, kan vores ideer blive rigtig spændende. 

Vi er begyndt at lave begge projekter. Det andet projekt er om salg, markedsføring og journalistik. Det vil jeg gere fortælle mere om hvis vi kan tage en snak på Skype.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Så kan vi tage en uforpligtende snak om mulighederne for vores forventninger.

Venlig hilsen

D,

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)