Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god ide til vores nyeste produkt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen af jer som har erfaring med at komme ud til butikkerne i Danmark med et produkt.

Jeg har været ude og køre, en del gange, for at besøge butikker - De lyder umiddelbart meget interesseret, og vil vende tilbage.

Har i nogle gode ideer, hvordan jeg kan gøre denne process hurtigere?

Har du nogle ideer, hvordan jeg kan remme flere butikker på en gang?

Er det nogle sælgere jeg skal have på? - Jeg kører så hurtigt som jeg kan, men der sker ikke nok endnu. Jeg er villig til at give en god provision til en sælger, men har lige pt. ikke råd til at give en sælger en " fast minimum" løn, hvis han ikke får omsat noget.

Det drejer sig om vores nyeste produkt Firefly STELLA, som er en WI-FI led pære, du kan styre med en App på mobilen, jeg har oplevet at de konkurrende produkter, er for dyre for kunden, og butikken ikke rigtig har noget avance på produktet, Det er her vores force er, den er både billigere, og butikken har en helt anden avance.

Jeg har produktet hjemme i et stort antal, og har allerede fået nogle forhandlere ind, men dog slet ikke nok.

Link til produkt (Siden er ikke helt færdig)

Hvis der sidder nogle derude, med gode ideer, eller andet, vil jeg tage imod dem med kyshånd :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv eventuelt indtil Kenneth på Living Smart TV og få dem til at lave en anmeldelse. Det kan måske få butikkerne til at få øjne op for hvilket produkt det er.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Tak for svar, ham vil jeg prøve at kontakte :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver på siden at 3 ud af 5 forhandlere er fundet - men fortæller ikke hvor man kan købe!

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, det vil jeg lige få lagt op! :-)

Tak for bemærkningen :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

At skabe netværk og kunder er altid en lang proces og man bør aldrig springe over hvor gærdet er lavest... Senere vil alt benarbejdet give pote, hvis du altså har gjort det ordentligt.. :) 

Lav det sorte billede lidt mindre, så man kan se at der er noget under.. Ellers kan det skabe en potentiel frustration hos de besøgene.. Man ved simpelthen ikke hvad man skal når man klikker på linket. Vis derfor at der er mere nedenunder eller skriv "kør ned for mere info" eller lign. :) 

Vi har dem selv derhjemme, dog et andet mærke, og mindes også de er meget dyre, så det virker meget interessant det du har. :) 

Jeg må sige, jeg synes din hjemmeside er meget pæn og med smarte detaljer.. :) I like! Yes

Følger du op på kunden? det giver dem lidt luft hvis det er dig der kontakter dem igen og ikke omvendt. Så skal du ikke sidde og vente på dem.. Husk, de kan hurtigt glemme dig, hvis ikke du "trænger" dig nok på.. ;)

Et bud på besøg: besøg virksomheder der måske ikke ligger lige til højrebenet.. Du kan evt. have nogle stykker hængende i deres butik, og så kan de sælge dem.. Så får de ikke kun provisionen men også fornøjelsen af selve pæren. :) 

Du kan også kontakte virksomheder der laver lampeskærme mm. for et evt. samarbejde.. 

Held og lykke med det.. Skriver lige din side ned, for synes da det lyder meget spændende.. :D Det er desuden også præventivt i forhold til indbrud, da du jo kan styre det selvom du ikke er hjemme og dermed sørge for at det ser ud til at du er hjemme når du ikke er.. ;)

DBH

Gry Tange

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)