Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM firmaer, pyramidespil?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Jeg har et spørgsmål angående disse MLM firmaer. Grundlæggende er det vel en form for pyramidespil? Selvom jeg har fået mig fortalt at det er sådan at det nederste "led" stadig godt kan tjene mere end nogle af dem der er højere oppe. Har i erfaringer? Jeg er blevet nysgerrig, og har fået aftalt et møde så jeg kan høre om Aloe Vera - Forever Living, kender produkterne, og et par af mine veni

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har forstand på det bliver du formodentlig snydt. Tag og læs noget mere om det og hør om andres erfaringer ved det pågældende mærke.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 7. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan snydt? Ja er igang, tænkte dette sted kunne give et par gode svar. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mama92:

Hvordan snydt? Ja er igang, tænkte dette sted kunne give et par gode svar. :)

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har sat mig meget ind i MLM.. Men som du selv skriver ligger det vidst meget tæt på pyramidespil (sidstnævnte er dog vidst nok rimelig ulovligt).. Dem der tjener gode penge er ikke altid dem med mest rent mel i posen og lille dig der bare gerne vil prøve for sjov, kan sagtens ende med ikke at tjene ret meget.

Igen opfordrer jeg til at læse. 

-Den positive side er, at det du i værste fald nok bliver snydt mest for er din tid ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MLM er ikke pyramide spil, da man udveksler reelle vare. Så det er ikke som sådan ulovligt.

Der var engang en masse MLM aktivitet her på Amino, men det er stort set dødet ud. Da det lader til at den overvejende den overvejende del af Amino, finder mener det er en dårlig ide.

Personligt har jeg et par venner, der har tabt en 20-30.000 kr. men jeg har aldrig selv lade mig lokke med på MLM vognen, jeg har dog deltaget i en del debatter herinde og det er min klare vurdering, både MLM konceptet og de folk der støtter ikke er noget for mig. Så efter mening, skulle du aflyse mødet.

Tilmeldt 7. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan de tabe så meget? Tænker det lyder helt vildy. Så må de jo ha købt vildt ind uden at sælge noget :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo vende den om, og spørge dig selv om du ville købe ovenstående produkt hvis det blev "solgt" til dig. Desuden skal du finde nogen du kan sælge til, og da dørsalg er ulovligt vil du primært gå efter familie og venner som nok bliver ret trætte af dine konstante sælger taler. 

Personligt blev jeg som fragt mand i hvertfald ret træt af en privat kunde som hver gang jeg leverede en pakke til hende, prøvede og sælge mit et eller andet på en irriterende desparat måde, til trods for gentagne afslag.

Tilmeldt 7. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder også rigtig træls, sådan er jeg ikk, og vil ikk gøre sådan. Min plan var at bruge nettet som Facebook. Jeg er på Su, er min kæreste også og vi har to børn sammen. For mig er bare 1000 kr extra om måneden meget. Min tanke var bare hvorfor folk var så meget imod det.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mama92:

Ja det lyder også rigtig træls, sådan er jeg ikk, og vil ikk gøre sådan. Min plan var at bruge nettet som Facebook. Jeg er på Su, er min kæreste også og vi har to børn sammen. For mig er bare 1000 kr extra om måneden meget. Min tanke var bare hvorfor folk var så meget imod det.

Folk bliver en plage for deres omgangskreds når det forsøger at rekruttere nye sælgere og sælge varer til overpris. Jeg har afbrugt venskaber et par gange pga dette.  Brug dog den energi det kræver på noget andet positivt.

www.isos.dk- IT support

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)