Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne tjene penge uden at lave noget

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedrørende en måde at gøre det på er at lave en abonnement service, X antal kr eller USD per måned for at få nogle mails per måned "Gør det og det". Hvor det og det bliver opdateret af dig kontinuerligt.

Det gør investeringssider i USA.

Vedrørende skat betaler du skat af fortjeneste per år. Jeg går ud at fra at fortjenesten er bitcoin - KR kursen den dag du satte dem ind * bitcoin fortjenesten.

Hvis du så tager dem ud, skal du huske at indregne kursforskellen i fortjenesten.

Jeg er da interesseret i din måde at generere BTC på. Kan du sende en privat besked til mig?

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidvaskning af penge indgår i btc køb og salg, med mindre du betaler skat af din fortjeneste. (som man bør).


Hvidvaskning har da intet med skat at gøre. Hvidvaskning handler om at få ulovligt erhvervede midler til at se legale ud.

Vi er dog enige om at der sker hvidvask igennem btc handler, samt at spørger skal betale skat af det optjente, men det ene er ikke lig det andet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ah - lidt med skat har de jo at gøre - er de ikke vasket hvide er de svære at bruge og det har jo lidt at gøre med at de skal være skjult for skat - og som hvidvaskede kan man så ha dem officielle = skat kan kende til dem - så liiiidt med skat kan jeg nok se i det

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ah - lidt med skat har de jo at gøre - er de ikke vasket hvide er de svære at bruge og det har jo lidt at gøre med at de skal være skjult for skat - og som hvidvaskede kan man så ha dem officielle = skat kan kende til dem - så liiiidt med skat kan jeg nok se i det

vh John

Jeg kan skam godt se, hvad du mener, men det jeg kommenterede på var udsagnet om, at tjente man penge via BTC salg, så var der tale om hvidvaskning medmindre man oplyste beløbet til skat. Den analogi kunne jeg ikke helt følge.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:
det jeg kommenterede på var udsagnet om, at tjente man penge via BTC salg, så var der tale om hvidvaskning medmindre man oplyste beløbet til skat. Den analogi kunne jeg ikke helt følge.
helt enig - det ville ikke ha med hvidvask at gøre - det ville bare være skattesnyd - men som nævnt er kursgevinst osv fra bitcoin som jeg ser det slet ikke noget man har i firmaet men privat- iflg skattedommen (og helt galt man det blive i selskabsform hvor man risikerer, at kursgevinster kunne blive set som personlig hævning uden løn/udbytte) - du ser sikkert det tidl link til skat

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
du ser sikkert det tidl link til skat

Man skal blot være opmærksom på at forudsætningen for dette svar er, at der ikke er tale om næring eller spekulation med Bitcoins. Det er så tilfældet her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Man skal blot være opmærksom på at forudsætningen for dette svar er, at der ikke er tale om næring eller spekulation med Bitcoins. Det er så tilfældet her.
jamen det er jo korrekt- Det med skat og overførsel til personlig indtægt gælder kun hvis det er drift af alt muligt andet som tager betaling i bitcoins og så har gevinst tab

Er der klarhed over, at det, når hele formålet er valutahandel, bare er alm skat af indtægt (og vel lagerskat af beholdning eller HYR?) Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal brug 1500000 kr ind for 5 md hvordan kan du få det til det ???

jeg vend om jeg vil investerings hos dig  hvis jeg kan bliv rig af det hos dig

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Er der klarhed over, at det, når hele formålet er valutahandel, bare er alm skat af indtægt (og vel lagerskat af beholdning eller HYR?)

Bitcoins falder uden for kursgevinstloven. Så det er reglerne i statsskatteloven der skal tages udgangspunkt i. Hvis næring så skat af gevinster og fradrag for tab (realiseret).

PS. John - fuldstændig off topic. En link til en afgørelse

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)