Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne tjene penge uden at lave noget

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig gå lige til sagen: Jeg er i overvejelser om hvorvidt jeg skal tilbyde bitcoin investeringer mod en procentdel af overskuddet.

Gennem de seneste år har jeg arbejdet meget med bitcoins og har nu fundet at mine (udgrave) ikke ligefrem er den mest profitable metode at tjene/lave dem på. Jeg har bitcoins stående forskellige steder og disse giver et fornuftigt afkast 0,5 - 0,8% dagligt - nogle dage mere andre dage mindre. 2015 ligger på ca. 20% pr/mrd. 

Jeg arbejder så med at lave en hjemmeside, som kan tilbyde ovenstående men jeg syntes at det virker upersonligt og mangler tillid, blot at have en hjemmeside hvor der står: Send mig dine bitcoins, og jeg giver dig 0,5% i rente pr dag!

Derfor leder jeg efter kreative forslag, investorer, muligheder, kunder, regler!!!!!

Regler: Dette er nok her jeg mangler mest information, for reelt hvordan tilbyder man investering 100% UDEN sikkerhed, og slipper godt fra det hvis noget går galt? For slet ikke at tale om den gevinst som jeg vil have, skal der svares skat af den, når den IKKE bliver konverteret til FIAT valuta?

Kreative forslag: Her har jeg kigget på forskellige investerings sider, kigget på prospekter, men det virker som om at bitcoins og traditionelle aktier/bygninger/olie, etc ikke helt er samme boldgade, og derfor måske skal findes. Jeg ønsker ikke at lave en side som bare lover guld og grønne skove, heller ikke selv om det reelt er hvad jeg præsterer.

Investorer/Kunder: Er jo egentligt det samme, men disse er naturligvis også en nødvendighed for at min idé kan blive til noget, så skulle du have interesse er du velkommen til at skrive en PB med dit telefon nummer så ringer jeg til dig!

Muligheder: Jamen hvad er mine muligheder? Kommer det egentligt under reglerne eller...?

Som jeg har sagde til min kammerat i Januar, "Giv mig 2 btc i dag og jeg betaler din sommerferie med familien" Han har lige trukket 11btc ud og konverteret til 16.000 kroner, ikke helt en sommerferie men tæt på...

Jeg er spændt på at høre hvad i syntes, og har smidt denne i cafe og hygge! Jeg håber på kreativt respons Smile

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kan lave 2 til 11 på 5 måneder forstår jeg ikke, at du føler at du har behov for at hjælpe andre?

Hvis du mener at andre med fordel kan investere i dig, burde du måske selv investere i dig i første omgang og så vise omverden (igennem en personlig blog/website) hvor meget du egentlig rykker.

I eksempelvis SEO-verdenen er dette en meget populær strategi i forhold til at sælge E-bøger om emnet etc :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår dit spørgsmål, og jeg tænker det samme når jeg ser annoncerne "bliv millionær på 2 måneder", og dette er reelt ikke anderledes. Blot at jeg informerer om at der skal indskydes et antal btc og der er risiko for at miste dem!

Jeg er i gang med at dokumentere det seneste halve år, via btc blockchain og jeg investerer naturligvis også i mig selv, på nuværende tidspunkt bliver min investering dog reinvesteret så der er mindre beløb som bliver tilføjet på månedlig basis. 

Ved ikke lige om jeg er forfatter typen.... Wink men tak for ideen.

Det kan også være at jeg skal ændre mit tilbud til 0.3% dagligt 5 dage i ugen, og så blot "beholde" det resterende selv.... Men igen så virker det uærligt

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Agora_Live:

Jeg forstår dit spørgsmål, og jeg tænker det samme når jeg ser annoncerne "bliv millionær på 2 måneder", og dette er reelt ikke anderledes. Blot at jeg informerer om at der skal indskydes et antal btc og der er risiko for at miste dem!

Jeg er i gang med at dokumentere det seneste halve år, via btc blockchain og jeg investerer naturligvis også i mig selv, på nuværende tidspunkt bliver min investering dog reinvesteret så der er mindre beløb som bliver tilføjet på månedlig basis. 

Ved ikke lige om jeg er forfatter typen.... Wink men tak for ideen.

Problemet er, at du er utroværdig. Som det står lige nu er du netop "bliv millionær på 2 måneder" i og med at du siger at du kan lave 2 til 11 på 5 måneder. At dokumentere er godt, men du er naturligvis nødt til at formidle det, hvormed idéen om den personlige blog kommer frem. Jeg mener ikke at du skal lave en E-bog, men derimod at du, ligesom dem der laver en ebog, skal bruge en personlig blog (med flotte figurer/grafer der viser din succes, vlogs omkring hvad du kan, gode tekster) til at vise verden at du er troværdig, har et karismatisk ansigt og ikke render med deres penge.

Var jeg dig ville jeg "låne" nogle små beløb af forskellige og dermed danne en kundeskare der godt kan se pointen. Derudover er en mulighed, hvis du mener at du altid vinder i sidste ende, at du simepelthen laver et firma og søger om kapital i stedet.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for din hjælp og tænker at jeg arbejder videre med dokumentationen, opretter 5-10 "fiktive" brugere som jeg efterfølgende bruger som dokumentation.

Udfordringen omkring troværdigheden bliver jo nok den største, og den kan kun komme ved beviser. Og her er det jo individuelt hvad man tror på (Vestas, Siemens, Google, Microsoft, etc). Men tak for ordene, jeg vender tilbage ved juletid, men referencer til denne tråd.

Jeg opretter en btc adresse som starter med 1amino.... (poster den når den er klar) og så sørger jeg for at den bliver vedligeholdt som tankerne er med fremtidens eventuelle kunder. IGEN her vil der være mulighed for at jeg blot overfører nogle btc dagligt/ugentligt for skabe troværdighed, men det vil jeg nok aldrig komme helt uden om. Jeg "investerer" 1 btc, og holder denne tråd opdateret.

Igen tak for hjælpen

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Troværdighed" og "fiktive brugere".. Der stod jeg lidt af.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Troværdighed?? Ikke forstået

Fiktive - Ja om det er 5 bekendte som smider 1btc hver eller jeg starter 5 "kontoer" giver jo det samme ,med mindre jeg skal have dem til at står til offentlig skue og tale om deres investeringer....

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor føler du trang til at drage andre ind i din business?

Hvis du også selv har fået lavet 2 til 11btc på 5 måneder, så geninvester og få 55 btc om 5 måneder, eller 275btc om 10måneder, eller knap 1400btc om 15måneder.

Er du sikker på det giver mening at gøre det for andre?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne smide et par tusinde i puljen, hvis du kan overbevise mig om et konstruktivt overskud efter blot en måned.

Nemme penge lyder da rart, men hvad er bagtanken?

Ligesom John hentyder til, vil enhver bank(og myndighed) efterhånden gerne have dokumentation fra hvor pengene stammer fra. Hvidvaskning af penge indgår i btc køb og salg, med mindre du betaler skat af din fortjeneste. (som man bør).

Mvh 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)