Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme af med mine kontanter?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et ApS hvor kunder dagligt betaler med kontanter.

Min bank (Swedbank, Kalvebod Brygge 45) modtager ikke kontanter og kan ikke hjælpe mig.

Findes der en måde at sætte disse kontanter ind på mit-firma-konto i Swedbank, evt. via en anden bank?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leno:
Min bank (Swedbank, Kalvebod Brygge 45) modtager ikke kontanter og kan ikke hjælpe mig.

Hvad med at skifte til en rigtig Bank med en døgnboks hvor du kan komme af med kontanterne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Leno:

Jeg har et ApS hvor kunder dagligt betaler med kontanter.

Min bank (Swedbank, Kalvebod Brygge 45) modtager ikke kontanter og kan ikke hjælpe mig.

Så er det sgu da mildest talt tåbelig at have den bank! 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal i en anden bank, for at veksel dine kontanter og få dem sat ind på en konto i en anden bank, tager de fleste banker, hvis ikke alle, både et veksel gebyr og overførelse gebyr (når du gør det fysisk nede i banken) det kan hurtigt blive lidt dyrt

I Sparnord mener jeg at veksel gebyret for mønster, for ikke sparnord kunder, er 360kr. Det er dog gratis som kunde i banken.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en bank som har en filial hvor du kan aflevere penge i døgnboks eller indsætte i bankens åbningstid, jeg kan udfra egen erfaring anbefale Handelsbanken.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :-)

Hvor svært er det at skifte bank?

Jeg skal have nyt FIK nr., hvad med dk-kort terminal m.m.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Leno:

Hvor svært er det at skifte bank?

Jeg skal have nyt FIK nr., hvad med dk-kort terminal m.m.

Hej Leno

Den nemme løsning er, at du beholder den konto du har nu, men også opretter en konto i en bank der modtager kontanter. Så snart du så har overført kontanter til denne bank går du ind i homebanking og fører beløbet videre til din normale firmakonto.  

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes de fleste svar her tyder på at folk har været fraværende fra livet de senere år.
der er MASSER af bank filialer der ikke håndterer kontanter og ikke har døgnboks. Det er et kendt problem for butikker der bruger kontanter  og vekslepenge.

Der er stadigt i sagens natur filialer der tage mod kontanter, men selv i det store, Nordea, Danske, Jysk osv. kan du skulle køre ganske langt, for at finde en filial der tager cash

Hvis det er klart du ikke kan undvære det, så må du ringe rundt til de banker du kan tænke dig og  ja - det eer besværligt at få ny bank og ja - håndtereing af cash er møjbesværligt idag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Cookie - John Hannover:
Der er stadigt i sagens natur filialer der tage mod kontanter, men selv i det store, Nordea, Danske, Jysk osv. kan du skulle køre ganske langt, for at finde en filial der tager cash

Der er heldigvis også andre end dem du nævner = http://www.nykredit.dk/#!/din-virksomhed/stoerre-virksomhed/cash-management/doegnboks-og-kontanter 

læs hvad jeg skriver -  der MANGE der har mange filialer der ikke tager cash - Nordea , dansk, jysk osv Læs hvad jeg skriver-  Jeg skriver jo ikke at de ikke tager kontanter - blot at der er længere mellem de filialer der tager kontanter - hos dem og alle de andre - nykredit har f.ske 54 steder fordelt over landet til cash - Nordea DDB osv har trods alt LANGT flere, men der længere mellem de filialer der tager kontanter - hos dem og alle andre

- Velkommen til 2015

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)