Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der risiko for duplicate content?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål - følger lige med her Person

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er der risiko for. Du skal sørge for at de linker til den oprindelige artikel (som man også bør ved et citat). På den måde signalerer du til Google at det er den originale kilde. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal da i hvert fald linke til artiklen - Alt andet er da som hovedregel også noget svineri.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det "nu er sket" og hvis det ikke kan laves om, er der så nogle gode råd til hvordan man takle det. Skal man ligefrem lave "nofollow/noindex" på sin egen side?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Når det "nu er sket" og hvis det ikke kan laves om, er der så nogle gode råd til hvordan man takle det. Skal man ligefrem lave "nofollow/noindex" på sin egen side?

Kontakt dem og få dem til at ændre det. Men ellers som grundregel nej.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis man ikke kan få dem til at lave det om, så lader man den være som den er?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Så hvis man ikke kan få dem til at lave det om, så lader man den være som den er?

Det ville jeg gøre. Men hør evt. en af de store guruer herinde :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det giver dupliceret indhold.

Tjek Copyscape

Vil du bruge omtalen på dit eget site, kan du med fordel nævne omtalen (altså med en anden formulering end i artiklen) og linke til den - selvfølgelig så linket åbner i et nyt vindue.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mange tak for tilbagemeldingerne.

@John. Originalteksten er på HelePlanter.dk.

Aarhus Rundt har ikke givet lyd fra sig, selvom jeg kontaktede dem for snart en uge siden.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)