Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at gøre hobby til virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har en generel interesse for at lave armbånd og er støt på de her shamballa armbånd som blandt andet findes hos forskellige forhandlere. 
Ønsker derfor at tage skridtet og starte en virksomhed med mine egne smykker, armbånd osv.
Leder dog efter hvor det er muligt at købe disse perler, snor og HELST også gerne et sted hvor der kan produceres "Salgsæsker" med virksomhedens navn og logo


Håber der er en eller flere som kan hjælpe mig. 


Vh. Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mikkel

Jeg har godt nok aldrig hørt ordet shamballa før, men en hurtig google-søgning viste, at det er det samme som macrame armbånd. (Prøv at søge på det på google - der er en del forhandlere.)

Du kan evt. besøge tomato.eu. De sælger meget billige materialer. De sælger også online, men du får klart mest ud af at besøge deres butik i Gentofte - de har sindssygt mange varer, så det er langt fra alt, der ligger på webshoppen. (Bare vær opmærksom på, at de har lidt specielle åbningstider. Der står noget om det på hjemmesiden.)

Du kan blive oprettet som engros-kunde - så er det hele billigere, men så skal du også købe for et vist beløb, og du mister jo dine forbrugerrettigheder, fordi du køber som firma.

Jeg har selv overvejet at starte en smykke-webshop, og hvis det bliver til noget, vil jeg købe derfra.


Smile     Rie

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie.
Jeg har desværre ikke set dit opslag, det beklager jeg mange gange! 
Tusind tak for dine brugbare svar. 

Der er alligevel lidt vej fra Vejle til Gentofte, men det må jeg lige se på. 
Har semi styr på alt det andet, mangler bare nogen få ting og selve de her perler. 

Men hvis du har tid og lyst, må du gerne smide en privat besked.
Det kan være at vi kan hjælpe, eller dele lidt informationer/erfaringer der kan gavne begge. 


Vh. Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)