Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fødevare

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg er ny herinde. Jeg vil gerne igang med at sælge en fødevare. Hvilke regler er der for det og hvordan kommer man igang? Pft.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

dmcb:

Hej - jeg er ny herinde. Jeg vil gerne igang med at sælge en fødevare. Hvilke regler er der for det og hvordan kommer man igang? Pft.

Hej dmcb, 

Jeg går ud fra, at du genre vil start et firma i Danmark?

Også er det et hygiejne kursus du SKAL bestå som du kan tage på Amu center, det tager kun 3 dage :-D hvis du ellers består ;-)

link til dette hygiejnekursus 

Og her lære du alt om hvilken Reger der er...

Men for vores ved vedkommenende er der nogle andre regler, fordi at vi har en virksomhed i Tyskland E-væsker

Og fordi at vi sælger E-væsker og Aromaer er vi underlagt et meget strengt opsyn af de Tyske sundhedmyndigheder.        

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have registreret dig hos Fødevarestyrelsen. Det kan gøres ved at udfylde en blanket inde på deres hjemmeside. Jeg vil råde dig til at kigge lidt rundt på Fødevarestyrelsens hjemmeside hvor du kan finde en masse info omkring det at starte egen virksomhed.

Derudover skal du selvfølgelig også have dig et CVR nummer (hvis du regner med at omsætte for over 50.000kr over 12 måneder), moms osv. Her er nogle hjemmesider der kan hjælpe dig lidt på vej.

http://johnhannover.blogspot.com

https://startvaekst.virk.dk

Tilmeldt 5. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar.

Skal jeg have et køkken til rådighed, som kun bliver brugt til at fremstille dette produt eller hvordan fungerer det? :)

Tilmeldt 5. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Ved du hvordan jeg kan få det ud til butikkerne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Fødevarestyrelsen, da jeg ikke er 100% sikker på reglerne omkring det.

Du kan jo altid starte med at ringe/skrive rundt til forskellige steder og fortælle hvorfor de lige præcis bare må have dit produkt :-)

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at du bør ringe til fødevarestyrelsen og høre dem ad. Forklar dem hvilket produkt du gerne vil sælge, og så er jeg sikker på at de kan vejlede dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)