Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste visitkort til prisen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi skal have lavet nogle visitkort til at vedlægge vores pakker/forsendelser til kunderne.

Hvor får jeg dem lavet bedst, men samtidig billigst til prisen?

Mvh

Silas

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du designet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender selvfølgelig Vistaprint - men synes ikke umiddelbart omtalen af dem er særlig god?

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før brugt Kuyatryk.dk, og deres visitkort var super kvalitet. Anbefalet. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg vil da umiddelbart pege på min egen virksomhed MediaMouse, set i lyset at af vi bl.a. trykker visitkort.

Men jeg kan læse imellem linjerne at prisen nok er den mest afgørende faktor, så vil vi ikke være de rigtige til opgaven.
Vores fokus ligger mere på de hurtigere og mere specielle produktioner.
Vi kan, og vil også gerne, trykke nogle visitkort til dig, men set i lyset af at det bare skal være nogle give-away-kort som i 9 ud af 10 tilfælde blot bliver smidt ud, så vil jeg foreslå dig at lade være med at ofre for mange penge på disse kort.

Vælg nogle standard 300-350gr. visitkort og vær opmærksom på at hos alle trykkerier er kortene billigere desto flere du bestiller - især af den type som er "stang-varer" hos os alle. Så lad være med at tage kun 1.000 kort af gangen, som kun rækker til 100-200 forsendelser (alt efter hvor nærig du er med kortene) og så skal du bestille igen. Så mit tip vil være at finde ud af hvor mange kort du regner med at skulle bruge inden for det første halve år - og så tag det dobbelte antal.
Prisforskellen imellem f.eks. 1.000 og 2.000 kort er ikke ret stor - uanset hvilket trykkeri du vælger.

Prøv f.eks. at tage et kig på hvad www.lasertryk.dk eller nogle af de andre tager for en stak standard visitkort. Der vil du kunne se hvor lille forskellen er ved at gå op i det dobbelte antal kort.

Og når vi taler om standard visitkort, så er der kvalitetsmæssigt ikke den store forskel fra trykkeri til trykkeri. De fleste af os kører med samme papirtyper til standard-kortene. Så det er mere sådan noget som leveringstid og pris som udgør forskellen. Så lige med sådan noget som de kort du har brug for, der ville jeg anbefale dig at snuppe dem du syntes ser ud til at være billigst og lettest at bestille hos.

/Jesper

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MOO.com

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet nogle hos Kuyatryk, og de var fantastisk god kvalitet. Jeg kan anbefale dem for visitkort etc.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Valgte Vistaprint og har netop modtaget dem med posten idag - super flotte. Rigtig godt tilfreds.

Minusset ved Vistaprint: Tager hundrede år at komme til betalingssiden pga. deres overdrevne ønske om at lave mersalg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)