Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ og anderledes markedsføring? Hvad bruger i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Fra  www.neutrons.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har webshoppen www.neutrons.dk og kunne rigtig godt tænke mig at nå MEGET længere ud med min markedsføring

Hvad er jeres bedste råd, tips og erfaringer når det gælder markedsføring af webshops? Lad mig høre ALT.

Venlig hilsen
Daniel Johannesen

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Fra  www.neutrons.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der har ideer? Hvad har i erfaring med udover Facebook og SEO? Kunne MEGET godt tænke mig at høre jeres ideer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Kan se du har nogle problemstillinger angående markedsføring. 

Jeg er i gang med et projekt, der i fremtiden skal hjælpe virksomheder som din. 

Ville du have interesse i at kontakte mig på mail, så jeg kan præsentere projektet for dig?

Håber at høre fra dig

Hilsen Kasper Asmussen

Mail: kasmussen80@gmail.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hos PR-Gruppen YouSpot - Dette ville helt sikkert være noget for dig og din shop :-)

Men YouSpot spejler vi din webshop til YouTube - Nemt, hurtigt og billigt! Vi står for alt med uploading af video, korrekt tagging og url. Ikke nok med at det giver trafik, så styrker det også din SEO, i forhold til indgående links! ét plus er vel, at YouTube er den 2. største søgemaskine :-)

Du kan læse meget mere om YouSpot lige her: http://www.pr-gruppen.com/youspot-oversigt/ 

Send os en besked, så finder vi ud af noget :-)

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du decideret Facebook og SEO. Har du kastet dig over cost-per-click markedsføring - i dette tilfælde Google Adwords?

Derudover så se om du få PR presset ind i dine markedsføringsaktiviter. Jeg ved det kan være svært og virke håbløst, men det er noget af det stærkeste og bedste markedsføring du kan få, og så er det jo "gratis". :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)