Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clearhaus vs. NETS / Teller

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen


Jeg har brug for en indløsningsaftale og jeg har ( for lang tid siden ) søgt hos NETS / Teller. Jeg har endnu ikke fået en aftale og overvejer derfor at søge hos Clearhaus. Jeg har dog hørt de skulle være lidt dyrere.

Er der nogen der har erfaringer og fordele / ulemper ?

// Thyregod

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror NETs/teller er dyre i aboment, hvor Clearhaus er dyre på betaling.

Vil dog lige hurtige fortælle, at jeg tilbage i december skrev mig op til Clearhaus efter en rar samtale med dem. Den gang havde de ikke en aftale med min betalings gateway, men der vil max går 2 uger, så vil det virke.

Jeg har så stadig ikke fået Clearhaus på min shop endnu, da min betalingsgateway stadig ikke understøtter Clearhaus. Og intet typer på, at det sker indenfor den nærmeste tid.

Ellers er de meget flinke at snakke med og virker også som om de er lette at komme i kontakt med, man skal bare lige være opmærksom på, hvilken betalings gateway man har / og hvilken de understøtter :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på, at det kun er hos NETS du kan modtage "rene" dankort.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

VI har brugt kvanto som anvender clearhaus i længere tid og er meget tilfredse og desuden kan kvanto noget som vi har ventet på som f.eks. spilt payments.
Jeg kan sætte dig i forbindelse med kontaktperson som kan guide dig, hvis du vil videre, så skriv jmgranner@gmail.com : emnet: kvanto

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarerne.

Jeg tror ikke at det i min branche er en udfordring med at kunderne skulle have Dankort uden Visa delen. Sådan som jeg ser det, så er det typisk den ældre del af befolkningen som har denne løsning og at andelen er ret lille.

Jeg har selv en betalingsgateway i form af Quickpay, så de skulle være understøttet.

Jeg vil prøve at skrive til dem og se hvad der sker.

God weekend !

//Thyregod

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

en vanskelig sammenligning - det er jo to helt forskellige omkostninger - dankort/visadankort i nets som kører dankort til givet det halve eller mindre end alle uden nets. Helt små shops kan nok være ligeglade - alle lidt større vil da ned i gebyr, og derfor kører 80% af al dansk online webhandel via - dankort - sjovt nok. Test jer selv på www.kortgebyr.dk med og uden flueben i dankort og med egne tal - så har i billigeste per transaktion inkl opstart og alt - i højre kolone øverst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John.

Det vil jeg lige undersøge. Det skal selvfølgelig være billigt, men jeg synes godt nok også at NETS / Teller er en udfordring med hensyn til at godkende. De arbejder i hvert fald ikke specielt hurtigt :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

er ansøgningen korrekt og de kan se eksempel hjemmeside korrekt udført efter deres krav, så går det normalt nemt. Der findes vist folk der lever af at hjælpe og de får det igennem på 8-14 dage normalt men koster så også lidt.

Du kan også ringe til dem og høre om det er problemer med ansøgningen - langt de fleste kommer let igennem

at 80% af al dansk netonone handel kører nets skyldes helt enkelt pris pris og pris - uanset de sælger gamingudstyr til 18 årige eller seniorbleer - der er stor prisforskel, men mange forskrækkes unødigt af nets og de er lidt langsomme og har lidt flere krav - bla.a. fordi indtjening fra dankort slet ikke kan klare omkostninger som kreditkort med der klart større gebyr kan.
Du kan se det klart i det link du fik, der er de samlede priser med

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Da man tit hører/læser om Nets' lange behandlingstider og til tider dårlige kundeservice, vil jeg dog lige tilføje, at min ansøgning blev godkendt på kun 16 dage for nylig. Indtil videre har jeg kun haft en god oplevelse med Nets.

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)