Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på projekt-hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AL-Media Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er netop blevet færdig med hjemmesiden til projektet "Bæredygtighed hos SMV'er". Hjemmesiden skal fungere som en fælles platform for projektets deltagere og partnere. Formålet med hjemmesiden er at den kort og præcist skal fortælle hvad projektet går ud på, praktiske informationer og tilmelding. Siden skal altså både være informerende og promoverende omend simpel og overskuelig. 

Lad mig høre hvad I synes. :-)

Link til siden: http://bismv.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Synes din side er ganske overskuelig og præsentabel. Fint design og godt farvespil.

Er det bevidst du har fravalgt responsive format?

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AL-Media Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen. 

Nej, det er egentlig ikke et bevidst valg, at jeg har fravalgt et responsivt design. Det havde jeg faktisk foretrukket. Desværre var det tema jeg faldt for bare ikke responsivt og derfor blev det sådan. Når det så er sagt, synes jeg faktisk ikke det er fordi siden fungerer decideret dårligt på mobil. I hvert fald ikke på min iPhone. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er korrekt, jeg har også set værre ift. visning på min iPhone. Jeg ved ikke om du tænker SEO ind i dit projekt, men her kan du muligvis løbe ind i nogle problemer kontra sidste opdatering. 

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AL-Media Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er lavet en smule SEO på siden, men ikke meget. Der er ikke rigtig behov for mere. Siden skal blot kunne findes når man søger efter projektet som en af de første der dukker op. Ellers vil linket til hjemmesiden primært blive videregivet direkte om man så at sige. :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)