Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram der kan håndtere skæve regnskabsår?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg leder efter et regnskabsprogram der kan håndtere et regnskabsår der går fra 1/7 til 30/6. Det er til en lille erhvervsdrivende forening som sælger teaterforestillinger, og som derfor har et regnskabsår der følger teatersæsonerne. Er der nogen af jer der kender et billigt intuitivt et af slagsen?

Bedste hilsener

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 3. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det før, men kunne ikke få lov til at ændre regnskabsslutdatoen fra 31. december. Hm, nu prøvede jeg lige at oprette et par forskellige test-firmaer derinde. Af en eller anden grund kan jeg ikke få lov til at have skævt regnskabsår når jeg skriver at mit virksomhed er en forening under oprettelsen, men jeg kan godt hvis jeg vælger nogle af de andre firmaformer. 

Gør det en forskel inde i Dinero hvilken virksomhedstype man vælger når man opretter virksomheden?

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarp,

SALDI kan det du efterspørger her. Vi har en gratis løsning som du er velkommen til afprøve.

Hvis du skulle have nogle spørgsmål, så ring endelig til os på 4690 2208 eller send os en mail på info@saldi.dk

Med venlig hilsen

Sarah Aagaard

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Det er korrekt, at man i Dinero ikke kan have skæve regnskabsår når man er oprettet som forening. De fleste foreningers regnskabsår følger kalenderåret, og det er det vi pt. understøtter i Dinero. 

Foreninger med skæve regnskabsår understøtter vi ikke, med mindre man laver en lille modificering og opretter sig som ApS, IVS eller A/S. Dinero er derfor ikke helt ubrugeligt for jer, men det vil kræve lidt arbejde og modificeringer, at komme ordentligt igang.

Dinero er derfor umiddelbart ikke velegnet til jeres behov. Dog er det muligt, og såfremt I vælger os, så skal I endelig tage kontakt til os på vores Livechat, som I finder nederst i højre hjørne på vores side. Ligeledes vil jeg understrege, at vi i Dinero har to abonnementer. Et der er helt gratis og et der skal betales for. I skal være velkommen til at teste den gratis udgave af.

Jeg håber mit svar gjorde jer klogere :-)

De bedste hilsner

Theis, Dinero.      

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomics er et godt og billigt program, hvor du sagtens kan have skæve regnskabsår.

Tilmeldt 3. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene alle sammen, jeg tager et kig på de forskellige forslag.

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve med C5 2015 til kun 99,- kr. pr mdr. denne kan håndterer skæve regnskabsår - Og du kan prøve systemet i 30 dage.

www.c5live.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)