Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til MailChimp???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at skulle sende et nyhedsbrev med MailChimp, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af HVORFOR de hver anden gang bliver vist som tekst, og hver anden gang som HTML billeder....? Det skulle gerne være billeder HVER gang, og jeg gør det samme (synes jeg jo ;-) )

Jeg ved godt at jeg ikke kan styre hvordan modtagerne har indstillet deres mailboks og om de så kan se billederne..... men altså når jeg sender til mig selv på en Outlook mail og en Hotmail, og det så den ene gang bliver tekst - med link til nyhedsbrevet, og den anden gang bliver vist med billeder på begge mailadresser...... hvad dælen gør jeg galt??!!!

Mvh. Tanja

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver selv svaret.
Der er forskel på, hvordan hver enkelt mailudbyder modtager den. Når du sender en mail med Mailchimp som regular campaign, bliver der også sendt en tekstversion med.
http://kb.mailchimp.com/quick-answers/#Campaigns

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for svar.

Jeg har jo netop sendt til mig selv flere gange, og når det så ikke vises ENS hver gang, så synes jeg jo ikke det er der problemet ligger... så burde det jo være tekst HVER gang.....

I toppen af nyhedsbrevet står denne tekst, som er det ENESTE der er forskelligt på det to mails, altså afsendernavnet:

I tekstversionen:

GMV Handling A/S <post=gmvas.dk@mail25.wdc03.rsgsv.net>; på vegne af; GMV Handling A/S <post@gmvas.dk>

I HTML versionen:

GMV Cranes and Handling <post=gmvas.dk@mail20.wdc03.rsgsv.net>; på vegne af; GMV Cranes and Handling <post@gmvas.dk>

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)