Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drastisk fald i antal indekserede sider hos Google

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt, men det var desværre ikke det der var problemet i jeres tilfælde. Som Kristian siger er din Robots.txt fil sat korrekt nok op. De sider som der står "disallow" ved er sider som Google ikke må spore, f.eks. login sider og sider med personlige oplysninger.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersMas:

Hej Kristian,

Tak for svaret.

Hvordan forklares det store fald i indekseringen af www.frisorjob.dk så? Jeg er opmærksom på, at der uden "www" er små 300 indekserede sider. Men forstår ikke, at vi også havde næsten 300 indekserede sider med "www" tilbage i 2014, men nu kun har en enkelt.

Jeg vil modsat spørge dig; hvorfor vil du gerne have sider med WWW indekseret, når du ikke har nogle sider der svarer med WWW?

Vil du også have sider indekseret med PPP eller TTT foran? eller er det kun WWW du gerne vil have nogle flere af? :-)

Spøg til side, grunden til google ikke indekserer sider med WWW er fordi du ikke har nogle sider med WWW på dit site, og så er det jo ikke nogen grund til at google har dem liggende i sit indeks.

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jamen det forstår jeg.

Vil det sige, at faldet i indekserede sider med WWW foran skyldes, at vi har haft et fald i sider, hvor WWW indgår?

Jeg tænker siden, at Google registrerede 250 sider sidste år, men som er faldet løbende og til en enkelt nu?

Ja, jeg undskylder gerne, jeg ikke er så teknisk på dette område :-)

Så tak fordi I skærer det ud i pap.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen indekseret med WWW foran, da i har lavet en korrekt 301 redirect fra alle URLs med WWW foran til dem uden WWW foran. 

Og det er sådan det skal være. Det er helt perfekt.

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, tusind tak for indspark. :-)

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk tråd, ville nogle kunne se om vores website er korrekt 301 redirected ?

www.mnmalerne.dk

Håber ikke jeg stjæler tråden, men ser ud til du fik de svar du søgte AndersMas.

Mvh. Nicklas

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt okay. :-)

Håber du også finder de svar du søger - har været super tilfreds de enkelte gange jeg har haft brug for hjælp.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I har 2 sider i Googles indeks som i er nødt til at gøre noget ved. Enten redirect dem til andre sider, eller anmod Google om at fjerne dem fra indekset via Google Webmaster Tools.

Det drejer sig om flg:

https://www.mnmalerne.dk/mobile/

https://www.mnmalerne.dk/m/

Mvh

Allan

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tusind tak Allan.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)