Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Hjælp.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung fyr der gerne vil starte en webshop her i danmark for at tjene lidt ved siden af..

Jeg har aldrig startet noget som helst før, og kunne godt tænke mig at høre om det ville være muligt for mig..

Jeg vil primært gerne sælge kvindetøj, og huer, handsker osv. 

Jeg har omkring 45000 kr og ville høre om det ville være nok for mig at komme igang? 

Og hvis det er, kunne nogen komme med nogen gode tips som jeg kunne bruge?

Håber der er nogen venlige personner herinde som kunne tænke at svarer mine spørgsmål. :)

Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChankDK

Hos mig får du en komplet webshop til 2000kr, der er klar til at tage imod dine kunder. Har du nogle ønsker om hvilket system den skal opsættes i, efterkommer jeg det naturligvis.

Ved levering står jeg til rådighed for de spørgsmål, du end måtte have. Lad os tage en uforpligtende snak, og kigge på dine behov.

Du kan skrive til mig her på amino eller på danrisdk@gmail.com

De bedste hilsner, Daniel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Selvfølgelig er det muligt! Så længe du er over 18 år kan du få et CVR nummer og med 45000 kr kan du komme meget langt. Men tænk dig godt om hvad du bruger dem på. Der er også allerede en del webshops der sælger tøj og accessories til kvinder, så start med at kig på dem. Er der noget du kunne gøre anderledes? bedre? smartere? Det gælder om at skille sig lidt ud når der er så mange på markedet allerede. 

Hvis du ikke har allerede, vil jeg råde dig til at starte med at læse nogle af de mange blogs, artikler og forumer, om det at starte sin egen virksomhed, og hvilke ting man skal være opmærksom på. Der er mange ting at sætte sig ind i, når man starter sin egen virksomhed for første gang. Alt fra CVR nummer, registreringer, skat, moms, marketing, opsætning af webshop, kortbetaling, leverandører, fragt osv. 

Som sagt, start med at få styr på det omkring at starte egen virksomhed. Et godt sted at starte ville være www.virk.dk. Find ud af hvad du vil sælge og find nogle leverandører og så tag den derfra.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme lidt vej for 45.000.

Hvis du gerne vil lave det meste selv med webshops, så synes jeg at du skal bruge at give dig i krig med Shopify.
- det er i mine øjne både det nemmeste og det billigeste webshop system på længere sigt.

Dog synes jeg ikke at modetøj til kvinder et segment du skal gå ind i. 
- Der er crowded og de er fucking dygtige..

Mit tip er,

find noget usexet. det er der flere penge i, på bundlinjen.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Min klare anbefaling vil være at kaste dig ud i et projekt hvorigennem du på forhånd har undersøgt indtægtsmulighederne på dine produkter til bunds. Det vil sige konkurrence, advance samt muligheder for vækst ift. øget forbrug. Samtidig er det helt sikkert et kæmpe plus hvis du har en naturlig interesse for dine produktet. Dette er dog ikke en nødvendighed, da vi på det seneste har set flere unge gutter få stor succes med et gennemtænkt koncept, såsom Dennis Drejer med garnshoppen Rito.dk. 

Når du har fundet en produkt, er det vigtigt at du finder den rette salgsplatform. Her har du et hav af muligheder. Jeg kan anbefale dig at købe en open soruce løsning. såsom WordPress (WooCommerce), så du selv står med alle rettigheder, samt muligheder for fremtidige udvidelse. 

Endvidere skal du have lagt dig fast på en marketing strategi efter lancering. Kan du sociale medier bruges? Måske passer dine produkter bedre til AdWords annoncering? På Google Keyword planner kan du se hvor aktivt der søges efter diverse produkter og ydelser på Google. Dette kan i øvrigt også være et godt værktøj når du skal vælge et branche at gå ind i. 

Hvis du har spørgsmål til mit indlæg, så skal du være mere end velkommen til at smide mig en besked. 

Hav en dejlig aften :-) 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChanDK

Har du en mail jeg kan skrive til? Så kan jeg prøve at hjælpe dig med at komme igang, og også med noget webshop,

Mvh
Alexander

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens komme i gang for. www.canidev.dk laver en shop til 5000 kr. plus moms, så skal du have epay evt. og aftale med nets også er du kørende. Vare for resten af pengene, så kan resten komme senere :) Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)