Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP i WordPress / WooCommere - Kan du lave det til en god pris??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil gerne have opsat en ny webshop til min virksomhed som skal indeholde nogle elementære funktioner. Prisen skal være super skarp og hjemmesiden må gerne være klar inden udgangen af Juli.

Sportsact.dk er en enkeltmandsvirksomhed som drives af Rasmus Bæk Larsen, hvor der forhandles træningsudstyr og sportsplejemidler. Den primære målgruppe er klubber, foreninger, fitnesscentre og fysiske butikker såvel som webshops, da Sportsact.dk for nylig er begyndt at operere som direkte leverandør af egne produkter. Der sælges ligeledes til den enkelte private forbruger.

Designet skal være enkelt, overskueligt, brugervenligt og stilrent. Det må gerne være inspireret af sider som www.sport24.dk og www.fitnessbutikken.dk da det er fælles for disse hjemmesider, at brugervenligheden er i top, de er nemme at navigere rundt på og samtidig henvender de sig til interessante kundesegmenter.

Hjemmesiden skal indeholde følgende:

- B2C login-funktion - Det skal være muligt at logge ind og tilgå ekstraordinære tilbud, gerne mulighed for at se tidligere køb og evt. optjente point ved køb

- B2B-Login, hvor forhandlere som fysioterapeuter, sportsklubber, butikker, webshops mv. kan logge ind og have deres ”egen” webshops med deres produkter til de aftalte priser. Eftersom Sportsact.dk er direkte leverandør af flere træningsredskaber, så er det vigtigt at forhandlerne af produkterne samt klubberne nemt kan supplere og bestille varerne via hjemmesiden.
- Nyhedsbrev/tilbudsmail som kan udsendes til VIP-medlemmerne samt klubber.
- Kunderegistrering/oprettelser – men dette indgår i de tre ovenstående punkter.
- Rabatter
   - Opsætning af mængderabatter
      - Mulighed for at lave ”Ved køb af 10 stk. er prisen pr. stk X-antal kr.”
      - Rabatkoder (afslag i pris, gratis fragt eller rabatkode til den enkelte klub)
- Pop-up vindue inden indkøbskurv, hvor relaterende varer forslås. Fx kan det være harpiksfjerner som bliver foreslået, når klubberne køber harpiks. Ligesom der kan blive foreslået en træningsmåtte, når en person køber et mavehjul.
- Senest besøgte produkter – mest solgte produkter nylig sammenlignede produkter
- Opslag af produkter fra indkøbskurv (Quick-overskud – hvor man kan se de varer som er lagt i kurven ved at klikke på indkøbskurven i højre hjørne, uden at komme ind på bestillingssiden)
- 100% søgemaskine venlig (SEO)
- Betalingsmulighed med kort og MobilePay
- Produktsider skal indeholde:
   -”Beskrivelse” – ”Specifikationer” – ”Anmeldelser” – ”Lagerbeholdning” – ”Billeder”. Eventuelt ligesom ved fitnessbutikken og sport24, hvor det er inddelt i 3           knapper inde på de enkelte produkters side.
- Upload af videoer på produktsider
   - Instruktionsvideoer skal vise hvordan produkterne benyttes og derfor skal det være en mulighed på de enkelte sider.
- Bundtede produkter (Samlede pakker som giver en rabat)
- Krydssalg af produkter fra de enkelte produktsider (Eks. Ved køb af en træningsslynge kan du få en træningsmåtte med til 150 kr.)
- Fleksible prisregler med mulighed for at begrænse til butikker, kundegrupper, tidsperiode, produkter, og kategorier. For eksempel: Procent rabat | Fastpris rabat | Gratis levering | Køb x, få y gratis. | Køb x, få y med procent rabat eller et fastpris rabat | Køb x, få gratis levering på bestilling | Køb x, få procent rabat | Køb x, få et fastpris rabat m.m.
- Hjemmesiden skal være optimeret til responsiv design 
- Evt. Sortering/filtrering af varer, priser og brands

Webshoppen skal altså indeholde en masse ”standard” funktioner, hvor det skal være nemt for forbrugerne at navigere rundt og de skal blive inviteret indenfor på webshoppen, så de også får lyst til at købe noget. Tilmed skal det være nemt for mig at oprette nye produkter, lave tilbud på udvalgte produkter, uploade billeder til slideshow som kan være på forsiden og meget mere.

Er det en opgave for DIG eller Jer? Så skriv endelig til mig her på Amino eller på rbl@sportsact.dk

Jeg ser frem til at høre fra mange af jer.

Mvh. 

Rasmus Bæk Larsen

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil meget gerne gå i dialog om opgaven. Du kan kigge på moonsted.com og gerne sende mig en mail: m@nsted.dk

//Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)