Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til projekt om opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle som kan hjælpe

Jeg er en ung kvinde som har brug for hjælp angående mit projekt hvor vi skal "opstarte" vores egen virksomhed.

Jeg er meget i tvivl om proceduren og selve forretningsparameterne. Er der nogen som er så behjælpelig at kunne give mig eksempler på

deres forretningsplan og hvad der dermed tilhører når man starter sin forretning? Jeg er udemærket bevidst om at sådanne papirer

er fortrolige og private men er virkelig i knibe. Det jeg søger er forretningsplan, etableringbudget, likvidietsbudget, SWOT, markedsføring, finansieringsmuligheder m.m. Håber I kan hjælpe.

Jeg har tomme skabeloner men det giver mig ikke et ordentlig indblik.

Med venlig hilsen

Diana

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana

Har du været på www.virk.dk ,  her kan du få megen hjælp og vejledning. Hvis det ikke er nok, vil det være en god idè at skive mere detaljeret, hvad du er i tvivl om.

Held og lykke

Weinreich

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde på virk.dk og den er også fin nok. Det jeg søger er eksempler på forretningsplan, budgetter (etableringbudget, resultatopgørelse, likviditetsbudget, åbningsbalance, så er der SWOT analyse, markedsføring, finansiering osv.

Med venlig hilsen

Diana Nielsen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det bedste du kan gøre, er vel at hoppe på biblioteket... der findes rigtig mange bøger af den slags, med gode eksempler... jeg har endda på et tidspunkt set en bog, som viste hvordan man satte det hele op i excel... (ikke lige forretningsplanen, men budgetterne)...

SWOT er jo bare 4 firkanter, med styrker, svagheder, muligheder, trusler... der behøver du ikke en skabelon...

Markedsføring, der kan du vist bare følge med herinde og få gode ideer ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)