Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksponering på 50k+ på min side - muligheder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har været så heldig at få lov til at skrive to artikler til et blad som - ifølge index.dk og Gallup - har 70.000 læsere pr magasin. Magasinet udkommer 6 gange årligt.

Jeg har for nylig fået oprettet et nyt website, hvor det er muligt der kommer noget trafik (altså hvis jeg skriver nogle gode artikler ;)

Jeg har først fået opgave for nylig, men har tænkt over om der kunne være nogen muligheder for at tjene en mønt eller eller to i den forbindelse?

I min brainstorm har jeg primært været forbi:

- Bannerreklamer på særligt gode placeringer på forsiden

- Selv kontakte virksomheder opsøgende som er i målgruppen og høre om de kunne være interesseret

- Faktisk er jeg åben for alle forslag

Det skal nævnes, at jeg forventer en større eksponering i måned 1 end måned 2.

Primær målgruppe: Børn og familier

Sekundær: rammer alment og bredt

What to do? - alle input hilses velkomne :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ikke nervøs for at du har misforstået noget? Jeg kender ikke jeres aftale men ville tro din samarbejdspartner og du forstår aftalen forskelligt.

Det magasin du skriver i forventer formodenligt at du skriver en reel artikkel der drejer sig om hvordan du hjælper deres brugere, ikke et formål om hvordan du kan tjene penge på at få deres brugere til at besøge dit site.

Hvis du blot lægger et link til dit site i en artikkel, vil måske 2/3 læse artiklen og 2/100(?) af dem vil besøge dit site. 2/100 der besøger dit site vil klikke på et banner - Hvis det er scenariet (det ved vi ikke) så får du i bedste fald 20klik på dine bannere.

Jeg er altså ikke sikker på det er nogen super business du laver på det her. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mr A

Tak for input.

Jeg beklager jeg har fået formidlet det uhensigtmæssigt.

Der er naturligvis tale om jeg skriver to reelle artikler med værdi for læserne og ikke mig selv. Ingen tvivl derom.

Når det så er sagt, så har jeg i forvejen et site, hvor jeg trods alt forventer et minimum vil lægge vejen forbi, om end kort. I den forbindelse tænkte jeg blot der måske kunne være en mulighed med så mange læsere.

Om det er en god eller dårlig business skal jeg ikke kloge mig på, men efter som jeg tilbyder serviceydelser, så er jeg naturligvis - først og fremmest - interesseret i at producere artikler med kvalitet og dernæst tjene en mønt , hvis muligheden er - ikke den omvendte rækkefølge.

Du kan ikke byde ind med et forslag til hvordan jeg eventuelt kan optimere værdien af 20 besøg du nævner? Hvis jeg nu skriver nogle gode artikler, så kunne det jo være at der der kom 25 forbi næste gang..

Tak for dit input.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får langt mere end 20 besøg! Jeg ser det som muligt at du desværre kun får 20 klik.

Som jeg nævnte for en anden så er www.partnerads.dk en god mulighed for at finde en abonnementsordning, det kunne f.eks. være for et magasin som Hus &have, Bo bedre, vinclub, bil og fritid, gode forsikringer ect. noget der matcher din kundegruppe som du kan sælge løbende medlemskab/tilhørsforhold til.

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, my bad. Jeg tror jeg opfattede besøg og klik synonymt, hvilket jeg naturligvis godt kan se er en fejl.

Nu er mit site helt nyoprettet og jeg har desværre ikke det store kendskab til abonnementsordninger i denne branche - der er vel ikke nogen chance for du bare kort kunne give et par overskrifter for processen, som kan lede mig et skridt i den rigtige retning? (udover det jeg selv vil læse op)

Tak for dine input.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nok ikke hjælpe dig videre end at bruge den webside jeg henviste dig til (her henvender folk sig der enten vil købe eller sælge reklamer mod at dele profitten), ellers kan du sætte google reklamer på...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)