Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med link building

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der en der kan fortælle mig lidt om link building

Det er fordi at jeg vil høre om det er nok, kun at link til ens domene-navn som er E-væsker. 

Eller om man skal til en kategorier kategori E-væsker. 

Eller om man skal skaffe link til samtlige produkter f.eks E-væske med fersken?

    

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at mit svar er tørt, men det er 100 gange mere lærerigt at søge informationer omkring det selv. Det kan du gøre enten ved at læse e-bøger eller bøger fra biblioteket. Hvis du ikke ved hvordan man gør, så find ud af det. 

Her er en hjemmeside der beskriver det meget godt. http://www.demib.dk/linkbuilding-der-virker/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at kun at linke på den måde som du snakker om (uanset hvilken version du vælger) Det kan meget meget nemt medfører en google straf når næste gennemgang af sider kommer.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er unaturligt kun at få links til en side - det vil google spotte. Overvej også brugen af ankertekster.

Ønsker du en god ranking på en specifik landing page (underside/forside), er det en god idé at bygge flere links til denne. Men alting med måde.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det gode svar Simon Big Smile

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De 2 andre er nu heller ikke dumme. At linke for fokuseret er farligt, fordi det virker unaturligt (som vi begge har skrevet) og ønsker du en større forståelse for SEO = mere effektive resultater, så er det en god idé at læse nogle bøger eller i hvert fald længere artikler om de forskellige underemner i SEO'ens verden.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt skal du lave/skaffe indgående links til alle sider på din hjemmeside.

Det er meget vigtigt at du ender op med en naturlig linkprofil. Det vil sige at du får mange former for indgående links og ikke keyword-optimere mere end 30-40% af dine indgående link. Selv nofollow links er vigtige for en naturlig linkprofil og undgå for mange links fra forummer og linkkateloger.

Når du har lavet 25 indlæg her på amino, kan du med fordel lave en signatur med et link til din hjemmeside. Hvis du i forvejen arbejder med linkbuilding kan det være en fordel ikke at keyword-optimere disse signaturlinks og i stedet keyword-optimere i tekster fra stærkere kilder.

Du bør fokusere på at skaffe links fra hjemmesider om samme emner. Pagerank er sekundært.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

moneda:

Som udgangspunkt skal du lave/skaffe indgående links til alle sider på din hjemmeside.

Det er meget vigtigt at du ender op med en naturlig linkprofil. Det vil sige at du får mange former for indgående links og ikke keyword-optimere mere end 30-40% af dine indgående link. Selv nofollow links er vigtige for en naturlig linkprofil og undgå for mange links fra forummer og linkkateloger.

Når du har lavet 25 indlæg her på amino, kan du med fordel lave en signatur med et link til din hjemmeside. Hvis du i forvejen arbejder med linkbuilding kan det være en fordel ikke at keyword-optimere disse signaturlinks og i stedet keyword-optimere i tekster fra stærkere kilder.

Du bør fokusere på at skaffe links fra hjemmesider om samme emner. Pagerank er sekundært.

Er der en indlægsgrænse på amino for signaturlinks? (Kan ikke huske). Hvis ikke, ville jeg gøre det med det samme, så de kommer naturligt (en efter en, stille og roligt), er dog en finesse.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:
Er der en indlægsgrænse på amino for signaturlinks? (Kan ikke huske). Hvis ikke, ville jeg gøre det med det samme, så de kommer naturligt (en efter en, stille og roligt), er dog en finesse.
Hvis du ikke er plus medlem kan du kun have ét link i signaturen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi hos Awork håber at du har held med din linkbuilding.

Hvis du skulle have brug for professionel hjælp, er du velkommen til at kigge på www.awork.dk

Vi tilbyder SEO-løsninger, hvor linkbuilding også er en mulighed. 

Kh Ofelia, Awork. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)