Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pervers arbejdsmoral

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste indlæg korte som lange, viser at i intet begreb har om virkeligheden og dets regler,,,

/ Henrik 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Styr dig nu discover. Du trækker hele denne debat ned på et niveau, som ville være "Nationen" værdig. Måske du opfatter det som anerkende ros, men det er det bestemt ikke ment som. Stop dig selv. Så kan det ikke siges tydeligere.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ca, hver syvende til ottende år har vi en ændret konjektur som betyder at vi mangler arbejdskraft og dette kører sådan ca, i det samme antal år og så brister det hele og så starter vi forfra med arbejdsløshed  i 7 år - sådan har det i mange årtier været ... op og ned med ca. 7 årige intervaller 

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:
Styr dig nu discover. Du trækker hele denne debat ned på et niveau, som ville være "Nationen" værdig. Måske du opfatter det som anerkende ros, men det er det bestemt ikke ment som. Stop dig selv. Så kan det ikke siges tydeligere.

Jeg har ikke oplevet at mange Arner, har trukket noget at betydning frem og det er der statistisk belæg på også... og det jeg ser på skrift fra en Arne passer ganske fint på mit synspunkt 

IB og Arne er gratis medlemmer af nationen i betalingstider ,,, tror jeg på -  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

findes der overhovedet moderatorer tilbage i Amino eller har I besluttet jer for, at Amino ligeså godt kan slå sig samme med EB nationen - Hvis der gør så tag lige og vågn op helt ærligt Big Smile Stop nu fjolset

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får minus point på realitet ... så det betyder at folk  på Amino er helt væk fra virkeligheden og så er det tåbeligt at have Amino som platform

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

så hop du bare af Discover - vi må erkende vi ikke lever op til dit niveau

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det, som du forsøger at opnå? Med dine sørgelige forsøg på at få det sidste ord, understreger du jo blot din mangel på niveau og dannelse. Det eneste du opnår, er at understrege din egen latterlige opførsel.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:
Styr dig nu discover. Du trækker hele denne debat ned på et niveau, som ville være "Nationen" værdig. Måske du opfatter det som anerkende ros, men det er det bestemt ikke ment som. Stop dig selv. Så kan det ikke siges tydeliger

Jeg mener stadig at Arne ikke er et positivt navn og udtryk fra Arne G ,,, viser klart at jeg har ret,,,  da der kun findes destruktivitet 

Men helt OK..med klare linier'

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Hvad er det, som du forsøger at opnå? Med dine sørgelige forsøg på at få det sidste ord, understreger du jo blot din mangel på niveau og dannelse. Det eneste du opnår, er at understrege din egen latterlige opførsel.

Du er jo total destruktiv på psykopatisk vis .. og måske er det ikke flertallet som kan det her -  men jer ser tydeligt og jeg mener det alvorligt 

Giv mig 2 eksempler hvor du har den positive ånd ...

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)