Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores website.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Har fulgt dette forum i et par år nu, og har virkelig meget at takke jer alle for.

Nu til sagen, mig og en partner er startet selvstændig, indenfor bygge og anlæg.

Vi er et nystartet malerfirma, og jeg har derfor fået lavet os en hjemmeside, som jeg rigtig gerne gad at have lidt feedback på.

www.mnmalerne.dk

Jeg har lige flyttet os til et nyt webhotel, hvor jeg føler vi har mere frihed end før, og jeg har kunne rode med mobilversionen af vores website også.

Men ville utrolig gerne høre jeres meninger om vores website og ris og ros.

På forhånd mange tak for alt indtil videre.

Vh. M&N Malerne

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh super, den må jeg have overset.
Vil jeg få rettet med det samme, og mange tak

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Teksten på midten af forsiden med "Velkommen til.." er lidt svær at læse, da det er hvid skrift på hvid baggrund.

2. Nederste linje på skiltet kan evt. blot være "Jeres tilfredshed er vores fremtid", dvs. slet "hvor". Så lyder det bedre, og fremstår som et slogan.

3. I de tre tekstbokse på forsiden skal der laves lidt korrektur-læsning.

4. I nedre højre hjørne er der en arm, hvor der står "We are here for you!!!" - hvorfor?

5. CSR politik er i mine øjne kun noget for kæmpe virksomheder, og bør slettes fra jeres side :-).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skøn feedback Jeppe.

1. Jeg synes det dog giver det lidt spil med kun den sorte skygge, men kan være det skal ændres.

OBS Vi har ændret skriften, du havde helt ret, den står skarpere med mørkere skrift.

2. Det kan jeg sagtens følge dig i, og vil få ændret "hvor" så det fremstår tydeligere som et slogan

3. ja, må have en med som er lidt skarpere til korrektur end jeg selv.

4. da den udtrykker vi er her for jer, og kan være behjælpelige med stort set alt indenfor vores branche

er den helt skidt at have på ?.

5. Til dels enig, men vi er i samråd med vores leverandøre, meget OBS på vores produkter, og synes sagtens vi "mindre virksomheder" burde rette os til og tænke på miljøet.

Tusind tak for feedbacken, det hjælper os meget

Vh.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er dit kamera det er galt med, men der er et par af dine " efter " billeder hvor der er mørke skjolder på de hvide vægge. Det ender bare med at dine kunder ikke tror at du bruger heldækkende maling Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..!

Tillykke med den nye hjemmeside. :)

På jeres "Hvem er M&N" side, synes jeg det er lidt synd at I ikke forklarer lidt mere om jer selv. Troværdighed er et vigtigt element når man skal sælge sin service (eller produkt), og personligt tjekker jeg altid "Om os" siden for at læse lidt mere om personerne bag.

Det behøver ikke være så voldsomt meget, men et navn, evt. et billede, lidt info om jer selv, hvor mange ansatte, hvor mange år i har arbejdet som maler osv. osv. Ligesom i linker til firmaets linkedin side, kunne i evt. også linke til jeres personlige linkedin profiler. Jo bedre et billede man kan skabe af folkene bag, des større troværdighed. 

En anden ting: I har nogle rigtig fine billeder af det arbejde i har lavet, så spørg da eventuelt nogle af jeres kunder om de vil skrive en kort anmeldelse af jeres service, som I kan bruge på hjemmesiden (eller alternativt kan i få dem til at skrive anmeldelsen på jeres facebook, og så kan i fra hjemmesiden linke til anmeldelserne). Igen er det noget som kan styrke troværdigheden. 

Held og lykke med firmaet. Yes

Mvh Uffe

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe super spottet

Vil jeg se lidt nærnere på, men det må være det skide kamera der skal skiftes hehe :)

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak uffehs!

Fantastisk konstruktivt, vi vil helt sikkert tage rådet med mere personlighed til os, og med det samme begynde at få lavet en god del til siden Hvem er M&N, med mere personlig info.
Samtidig også god ide med links til personlige LinkedIn kontoer.

Vi har også igår fået sendt nogle mails ud til vores tidligere kunder med det ville være en stor hjælp med en ærlig mening om det udførte projekt.

Igen mange tak for fantastisk feedback uffehs.

Bedste hilsner Nicklas

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook : www.facebook.com/mnmalerne
LinkedIN : dk.linkedin.com/in/mnmalerne

det er skrevet med forskellige skrifttyper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)