Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på studieside med over 10.000 månedlige besøg?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver en lektie/studieside, som hver måned har over 10.000 unikke besøgende. Pt. har jeg sat AdSense op på siden, men det giver IKKE ret meget. Vi snakker omkring 10-15 kroner om dagen. Og nogle gang kun 5 kroner.

Er der nogle, som har idéer til, hvordan jeg kan tjene mere på siden?

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du ku måske sælge nogle bannerreklamer til et par hundrede stykket. ?

Der er vel let plads til 6 stk ( x 200 = 1200 om måneden)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper

Jeg tror du skal kigge på CPM ads - hvis din trafik er ægte - sidste gang jeg kiggede var google en dårlig betaler omkring en dollar per 1000 pageviews, men hvis dine 10000 besøgende er længe nok på sitet til at udløse betaling så vil du ved 1 pageview fra hver få 420kr. (for 6 reklamer), men en stor del af dine brugere har sikkert mange pageviews.

Andre firmaer reklamerer med meget bedre priser, men du risikerer det er mod dårligere vilkår, så du må prøve dig frem.

Prøv evt at tilmeld dig partnerads.dk og se om ikke der er en partner der kan sælge dine brugere ting online hvor du får en løbende profit fra medlemskaber eller abonnement. Det skal jo helst være noget hvor din kundegruppe har interesse for at forbruge, er de ved at flytte hjemmefra skal de have inventar og forsikring, bankkonto osv (jeg kender ikke dine brugere!). Der er sikkert ikke mange af dine brugere der køber aviser, men hvis bare 10-15 hvert år køber et abonnement tjener du det samme som i dag. Kan du få bare 2 spillere til at spille poker per måned har du 400 kr., det kan også være der er penge i at sælge magasin abonnementer for dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge svar. Der er helt klart noget at tænke over :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja.. tænk i relevans.. tænker du måske kunne lave en aftale med pensum.dk eller andre sider der sælger bøger... der er vidst også folk på partner-ads der tilbyder studiehjælp..

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Kasper

Jeg tror du skal kigge på CPM ads - hvis din trafik er ægte - sidste gang jeg kiggede var google en dårlig betaler omkring en dollar per 1000 pageviews, men hvis dine 10000 besøgende er længe nok på sitet til at udløse betaling så vil du ved 1 pageview fra hver få 420kr. (for 6 reklamer), men en stor del af dine brugere har sikkert mange pageviews.

Andre firmaer reklamerer med meget bedre priser, men du risikerer det er mod dårligere vilkår, så du må prøve dig frem.

Prøv evt at tilmeld dig partnerads.dk og se om ikke der er en partner der kan sælge dine brugere ting online hvor du får en løbende profit fra medlemskaber eller abonnement. Det skal jo helst være noget hvor din kundegruppe har interesse for at forbruge, er de ved at flytte hjemmefra skal de have inventar og forsikring, bankkonto osv (jeg kender ikke dine brugere!). Der er sikkert ikke mange af dine brugere der køber aviser, men hvis bare 10-15 hvert år køber et abonnement tjener du det samme som i dag. Kan du få bare 2 spillere til at spille poker per måned har du 400 kr., det kan også være der er penge i at sælge magasin abonnementer for dig.

Tilbyder google CPM ads?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har ikke cpm.. men de har andre fleksible budstrategier.. blev selv anbefalet at lave bud ud fra mine konverteringer

Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.
Hvis du sender mig et link til din side, så vil jeg gerne se om det er noget vi vil betale for at have et banner hos dig.

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

365web:

Hej Kasper.
Hvis du sender mig et link til din side, så vil jeg gerne se om det er noget vi vil betale for at have et banner hos dig.

Mvh


Jeg har sendt en pb.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark så vidt jeg kan se HAR google cpm ads!!! Jeg bruger det dog ikke selv og er ikke sikker på det for alvor er slået igennem, de er ved at ændre setup, læs om det her:

https://support.google.com/adwords/answer/6310?hl=en

Klippet fra adwords hjemmeside:

This summer, all cost-per-thousand impression (CPM) bids will transition to a new type of bid called viewable CPM (vCPM), and CPM bidding will no longer be available.

Viewable CPM allows you to bid on the actual value of of your ad being in a viewable position on a given placement. Learn more about viewable CPM bids

We recommend that you upgrade any existing CPM campaigns before they are automatically migrated. Bidding for viewable impressions means you only pay for ads that come into view, so using a higher vCPM bid than your CPM bid is usually more effective for winning these more valuable types of impressions. This can help keep your bids competitive and continue to meet your daily budget.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)