Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 funktioner, der vil løfte Dinero op til superligaen.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
  1. Rabatfunktion
En rigtig rabatfunktion og ikke den “hjemmelavede” udgave, som der er lavet en video til. 
  1. Automatiserede opkrævninger (til faste måneds/kvartals/års kunder)
Denne funktion vil være optimal til alle, der arbejder med web-opgaver, service aftaler, medlemsskaber, udlejning osv. 
  1. Faktureringer fra virksomhedens binavne.
Således at regnskabet er linket til det samme CVR-nr, når der afsendes fakturaer fra de forskellige binavne.
Hvad synes I, amino’er? Er det ikke noget, der ville være brugbart for en stor del af brugerne? Går ud fra, at mange enten bruger Dinero,
eller har prøvet det :)
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert 3 gode idéer til fremtidige funktioner, som mange kunne have gavn af.

Fakturering med binavne bør laves med forskellige konti til salg og variable omkostninger.

Det ville være helt ideelt hvis man kunne oprette delregnskaber og knytte dem sammen i et hovedregnskab.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode ideer :-)

Her er lidt svar:

1. Rabat - Det kommer.

2. Abb. betaling - Det kommer

3. Binavne er helt sikkert ikke noget der kommer snart og jeg tvivler på det nogensinde kommer. Dinero er uhyggeligt simpelt at bruge, da vi kun laver funktioner de fleste kan bruge og det her er til en meget snæver målgruppe.

Så har i behov for den slags, vil jeg anbefale jer at bruger f.eks. e-conomic.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så lettet over abonnement fakturering kommer med, det kommer til og gøre det så meget nemmere for mig (egoist hehe). Jeg er super glad for Dinero og det vil være prikken over i'et. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en funktion hvor man kan sende sin mail med fakturaen direkte til dinero?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Jeg er så lettet over abonnement fakturering kommer med, det kommer til og gøre det så meget nemmere for mig (egoist hehe). Jeg er super glad for Dinero og det vil være prikken over i'et. 

Godt at høre :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Realkreditkonsulenten:

Hvad med en funktion hvor man kan sende sin mail med fakturaen direkte til dinero?




Det kommer også på sigt.

De bedste hilsner

Martin

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
3. Binavne er helt sikkert ikke noget der kommer snart og jeg tvivler på det nogensinde kommer. Dinero er uhyggeligt simpelt at bruge, da vi kun laver funktioner de fleste kan bruge og det her er til en meget snæver målgruppe.

Hej Martin Smile

Kan det ikke gøres på en nem måde, hvor fx. Pro kunder kunne få lov til at oprette binavne i faktura design? Så faktura'er evt. bliver 100% redigerbare?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at i lytter så meget til jeres målgruppe.

Jeres måde at drive virksomhed, burde være være et selvstændigt fag på handelshøjskolen :-)

god vind!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

IVIT:
Kan det ikke gøres på en nem måde, hvor fx. Pro kunder kunne få lov til at oprette binavne i faktura design? Så faktura'er evt. bliver 100% redigerbare?


Jo måske en dag, men vi har bare 1 million andre ting som er vigtigt for alle kunder.
Så nu må vi se!

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)