Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikophold

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler i en engageret praktikant?

Mit navn er Anders Osther, jeg er 21 år gammel og til dagligt læser jeg markedsføringsøkonom på Erhervsakademi Sydvest, Sønderborg.

Til Januar 2016 skal i praktik for at prøve min tilegnet viden af i praksis, og søger derfor et praktikophold og som udgangspunkt er det ulønnet. 

Som person er jeg meget engageret og er altid klar på nye udfordringer. I skolen har jeg altid klaret mig godt, og skabt gode resultater. Ved siden af skolen har jeg været med til at starte små virksomheder op, som jeg kører ved siden af skolen. Så iværksætteri er klart noget der motiverer mig, og jeg elsker at sætte nye ting i værk.

Nedestående er eksempler på arbejdsopgaver som jeg kunne udfylde i mit praktikophold:

- Udarbejdelse af marketing materiale 

- Identificering af potentielle målgrupper 

- Idéskabning mht. nye markedsførings tiltag m.m.

- Online markedsføringskampagner 

- Kundekontakt i form af kundebesøg, møder etc.

- Præsentationer

- Håndtering af sociale medier

- Ad hoc. opgaver


Jeg vil selvfølgelig helst beskæftige mig med opgaver, som har relation til mit studie, men jeg er åben i forhold til opgaver. 

Jeg er bosat i Sønderborg, men det er ikke et krav at arbejdspladsen ligger i nærheden. Praktikperioden er som udgangspunkt 3 måneder, hvor jeg skriver min hovedopgave sideløbende. 

Hvis det kunne være interessant, så kan jeg kontaktes på følgende måder:

TLF: 41 34 79 66

Email: andersosther@hotmail.com

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Med venlig hilsen,

Anders Osther

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg har mailet til dig..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)