Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan et årsregnskab koste ved en omsætning på 3 mill. kr.?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

be om timeredegørelse. Hvis det er en rigtig revisor og ikke bare en der kalder sig det -men en reg eller godkendt - så kan I klage over en fordobling uden varsel efter ganske mange år med samme revisor, hvis ikke timeopgørelse viser noget fornuftigt. Prisen lyder, som de andre skriver - ret tosset med 200.000 for den størrelse virksomhed - men mindre der er noget meget specielt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du skrev kr. 200.000 overvejede jeg om det måske er forkert faktura, hvor der ved en fejl er kommet et ekstra nul på, men du skriver det er en fordobling, hvilket vel betyder du plejer at give kr. 100.00.

Jeg tror ikke på, at det kun er for årsregnskab - der må være mere i det. 

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at give omkring 60.000 kt

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg først læste tråden igennem fik jeg det indtryk, at i betalte 15-20.000 (ved ikke lige hvordan!). Det lyder meget voldsomt at betale over 100.000 for en så lille virksomhed, med mindre der klares ALT i bogføring og indberetninger også for jer... Og selv der vil det være voldsomt.
Har lige lavet en prisberegning for sjov på pwc portalen (bogføring, løn, regnskab og selvangivelse, dog ikke revision) koster DKK 3.649 pr måned samlet dkk 43.788 pr år! Og det kan formegentligt godt gøres billigere! For de ydelser.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tja, der findes meget høje priser indenfor branchen, men dette er langt over rimeligheden,

Forlang et udførligt time-sagsregnskab og få det gennemgået. Tag dialogen med revisor, men under alle omstændigheder bør der tages skridt til at finde en ny revisor, da tilliden til den nuværende næppe kan genoprettes.

Er der tale om en revisor, som er medlem af en brancheorganisation, så kan der indgives klage til organisationens Responsumudvalg. Hvis ikke er der kun et civilt søgsmål, hvor der kan udmeldes syn og skøn.

Iøvrigt bør stigninger i denne størrelse aftales, idet det må have været klart for revisoren på et relativt tidligt tidspunkt, at tidsforbruget var steget markant.

Tonny

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)