Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læse efter ferie - Køb din studiekalender hos Ofidan :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Godt nok er sommerferien knap begyndt, alligevel synes jeg lige at jeg vil smide et link til alle de iværksættere der skal læse igen efter ferien.

Vi har liget fået et parti Studiekalendere ind af døren, mange smarte designs til den travle studerende / iværksætter.

Find din nye studiekalender hos os.

God weekend til alle :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter de fleste efterhånden ikke deres elektroniske kalendere, på telefonen? :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne,

Tak for dit spørgsmål, det er et lidt sjovt spørgsmål. Det er vel også de fleste der bruger en computer frem for pen og papir når der skal skrives, alligevel sælger jeg selv over 20.000 kuglepenne og en 4-500 blokke årligt

Med det sagt kan jeg godt forstå du stiller spørgsmålet, da jeg første gang solgte kalendere tænkte jeg heller ikke det gave det vilde salg, men det gjorde det og jeg blev nødt til at købe de sørgelige rester hjem fra min leverandør da der var udsolgt. 

Så jo de fleste bruger nok en telefon, men er der bare en procentdel af Danmarks studerende der bruger en kalender er det fint for mig :)

Med venlig hilsen

Chris Widt Nielsen

Ofidan.dk

FYI: ... men vi har også nogle lidt federe gadgets til studiet, bl.a. Texas lommeregner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)