Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  nieström Skrevet kl. 13:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er ved at starte en net butikke op med handel af dametøj. Jeg vil hovedsagligt importere fra Paris og London.
Men er der nogen gode steder at handle her hjemme? Hvor jeg ikke nødvendigvis skal købe store partier?
- tøjet må gerne være lidt anderledes med grafisk kant! Men også til at betale..
Evt. ny opstartede designer eller lignende..
Vh Maria

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Ziabell Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes (næsten?) ikke tøjfabrikker i Danmark da det er for dyrt i forhold til udlandet. Så du kan nok ikke få fat i noget tøj direkte fra Danmark. Men hvis du ikke har råd til at købe store partier tøj i udlandet og gerne vil købe tøj i små partier i Danmark, skal du nok have fat i en dansk grossist som har købt kæmpe partier tøj, billigt fra fabrikker rundt omkring i verden, og som sælger det videre med sin egen, måske høje fortjeneste/avance til butikker i Danmark.

Jeg ved ikke hvor professionel du er og hvor mange penge du har at lege med, men hvis du heller ikke har råd til at købe de store partier hos tøjgrossisterne i Danmark, er der kun den mulighed at købe de helt små partier tøj på outlet- markeder, kræmmermarkeder osv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage på en af de mange internationale fagmesser for beklædning, der kan du være sikker på at finde forskellige leverandører.

 

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.trendee.dk Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, leder du stadig efter noget. Hvad er din mail og hjemmesideSmile

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 00:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være jeg kan hjælpe dig smid mig en mail med dine ideer og hvad du har af tanker

Er sikker på vi kan finde en løsning til god priser

Theis@hjallerupsolfilm.dk

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)