Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!! begynde udlejnings firma. lån penge uden og få egen økonomi indblandet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fundet en bygning med potentiale, til lejligheder, med skønhedsklinik nedenunder.

men men men, hvordan fungere det, hvis jeg vil låne penge til og starte min ide, det er en gammel bygning hvor der skal laves en masse.

Kan jeg låne penge unden det går ud over min privat økonomi? hvem skal jeg snakke med? hvordan kommer jeg igang? skal jeg selv have penge til og starte?

Håber nogen kan svare mig og hjælpe mig med og få min drøm ud i livet.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da meget vanskeligt at forestille sig, at du skulle kunne låne penge uden at det går ud over din private økonomi - eller i hvert fald uden at du skal indgå en privat risiko.

Om du kal låne pengene kommer jo helt banalt an på, om du kan finde nogen, der vil låne dig pengene og hvilken sikkerhed, du kan stille for beløbet.

Mange vil starte med at kontakte en bank, men der er jo også andre muligheder. F. eks. private investorer.

Der er også den mulighed at få et privat lån i sit netværk, men det er normalt en meget risikabel vej at gå. Det kan hurtigt blive dyrt - også på den menneskelige front.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja, det vil da helt klart være en fordel, hvis du selv kan rejse nogle penge. Ved at sælge noget eller ved at spare op.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)