Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til Android/iOS app med stort potentiale.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter en række mere eller mindre seriøse projekter/idéer, føler jeg nu at jeg har en idé som har meget stort potentiale.

App'en går kort sagt ud på at gøre det nemmere/billigere for folk at køre sammen, ala. Gomore(som jeg opdagede efter idéen) Men med en ny tilgang jeg har udtænkt hvor det rammer et andet marked og bliver meget mere brugervenligt, simpelt og effektivt.

Jeg har indtil videre altid arbejdet alene og har lært mig selv at lave hjemmesider og programmeret en smule selv, men denne idé kræver at en person med 100 % styr på programmering af både Android/iOS kommer med ind over, da stabilitet og brugervenlighed er afgørende for at det bliver en succes. 

At f. eks. Gomore allerede er på markedet med succes viser at folk er villige til at køre med fremmede, og med min vinkel på hvordan app'en fungere kan jeg se et andet marked for samkørsel hvor det gerne skulle blive så attraktivt/nemt at køre sammen at folk dårligt vil kunne sige nej. Idéen kræver dog en vis mængde brugere før den kan blive succesfuld, men jeg ser selv idéen som en idé folk vil anbefale til deres venner, og aviser kunne skrive om, og der i gennem skaffe brugere.
Jo flere brugere der kommer, jo bedre bliver app'en for den enkelte bruger og idéen er ikke begrænset til danmark så jeg vurdere at hvis den bliver udviklet rigtig så er der et kæmpe marked, med både stort bruger potentiale og stort indtjenings potentiale.

Jeg ser idéen som værende mulig at føre fulgt ud i livet uden væsentlige udgifter til andet end at få app'en programmeret, hvilket også burde være overkommeligt for en enkelt programmør inden for kort tid. Jeg er HTX student igang med et sabbat år, og starter på universitetet til september, så ser ikke at jeg har penge som jeg tør satse på løn til en programmør jeg ikke kender, og ikke ved kan levere resultater. Derfor foretrækker jeg at få en partner ind med ejerandele, for at være engageret til idéen, som har fuldstændig styr på App programmering, mens jeg selv kan arbejde med udvikling af idéen og markedsføring. Jeg har programmeret en smule selv, og har en god logisk tankegang så er god til at vide lige præcis hvordan noget skal fungere, uden at kunne lave det tekniske selv. Derfor har jeg en slagplan for hvordan app'en skal laves frem mod lanceringen.

Jeg ved god at en idé som ikke er ført ud i livet i sig selv ikke rigtig har nogen værdi, men med det indtjenings potentiale jeg ser i min idé kontra hvor forholdsvis nem idéen vil være at udføre med den rette programmør, ser jeg som udgangpunkt en 20/80 deling som værende fair.

Hvis du føler at du har de rette kompetencer til at blive en del af mit team, og har lyst til at vide mere om idéen, så kontakt mig og hør nærmere.

Mvh. Nikolaj Witting

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan differentierer din ide sig fra eks. Gomore, Uber og alle andre samkørselsapps?

Jeg bruger jævnligt Uber, jeg synes at det er en genial service, som bare fungerer super godt. Deres app/backend er også ret omfattende. Jeg tror ikke at det er nemt at konkurrere mod dem, de har jo også Google i ryggen.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Fedt med en ny ide til samkørselsmarkedet :) 

Hvis du har lyst, så jeg jeg gerne hjælpe dig med at lave din app :) Det kan desværre ikke blive som partner, men jeg vil meget gerne hjælpe dig så langt som muligt for de midler du har :) Du kan tage et kig på moonsted.com, og evt. sende mig en mail (m@nsted.dk) hvis det har interesse.

God dag!

//Mathias

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uber og Gomore har begge en god service som henvender sig til folk der skal køre enkelt ture, mens min ide er henvendt folk der pendler faste ture til arbejde/skole.

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at jeg måske vælger at satse på at ansætte en programmør/freelance, men vil se om det bliver muligt at få en partner med først da jeg vil foretrække dette.

Mvh. Nikolaj

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er helt op til dig :) 

Håber at høre fra dig på et tidspunkt

//Mathias

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger med herfra. Lyder som en fed ide. Hvis den bliver som ønsket app så er jeg klar til at satse både økonomisk og sørge for andet ansvar. Bor selv i Schweiz og kan flydende tyrkisk også.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har mange års erfaring i design af Apps og deres UserInterface. 

Jeg specalisere mig i at bygge designet og funktionerne op i et grafisk udkast som kan sendes til programmøren

Der findes mange dygtige programmører som ikke har sans for design og brugervenlighed. Og det er tit svært at forklarer sit koncept til programmøren. 

Jeg kan bygge et dokument som i helheden viser appet's funktioner og dets design til de mindste detaljer. 

Alt dette gør jeg naturligvis i samarbejde med jer. 

Brugervenlighed og design er en af nøglerne til at få succes i et app. 

Jeg sætter også appet op i en powerpoint præsentation, som kan vises til mulige samarbejdspartnere eller investorer. En gennemgang af en sådan præsentation vil give seeren en fuldendt forståelse af appets opbygning og funktioner. 

Har været med til at lave mange apps og har fundet frem til at, design fasen er en god mulighed for at forbedre sit app, og det at have et overblik over designet og interfacet er et kæmpe plus og en stor hjælp. 

Dette gør også arbejdet nemmere for programmøren da han/hun vil kunne opbygge appet hurtigere og mere præcist da de vil have et komplet overblik over hvad der skal laves. 

Jeg designer også app ikoner og illustrationer som evt. kunne være i appen. 

Ser frem til at høre fra jer, vil med glæde lave jer et gratis udkast af jeres app design så i kan se hvad jeg er i stand til. 

Vh Sebastian

Mail: Sebastianbeen@icloud.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)