Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: LEVERANDØR AF MODETØJ

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg vil åbne en webshop, der skal sælge kvinde tøj. Boheme, kjoler, leggins, nederdele, trøjer osv. 

Jeg kunne rigtig godt bruge nogle troværdige kontaktinformationer til grossister inden for EU. der sælger modetøj, i god kvalitet til rimelige penge.

Jeg har selvfølgelig selv søgt på forskellige steder og har bla fundet CIFA i Paris, som jeg overvejer at tage ned at besøge. Dog ville det være fedt med et par gode råd og kontaktinformationer.

Kærlig hilsen Mie 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mie.
Designer du selv tøjet ?

Jeg befinder mig i øjeblikket i Manaus i Brasilien.
Her er det muligt at få specialfremstillet tøj I små mængder til at starte med.
Her er mange små virksomheder (systuer)her, der kan fremstille modetøj.
Er det muligt at du sender lidt mere information om hvad du kunne tænke dig.Der er også muligt for mig at søge efter færdigt syet tøj i andre dele af Brasilien f.eks. mere almindeligt populært tøj.
bengtssonglass@gmail.com

med venlig hilsen

søren bengtsson
Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Macran Design Copenhagen Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Er det stadigvæk tilgænglig med det tilbud hvor man kan maile dig med nogle ideer og lidt designet tøj, hvor man kan få det sygstræde?

Har faktisk en del at spørger dig om, hvis det stadigvæk er på tale?

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du kan bare sende afsted til os ;)

Vi har tidligere produceret tøj for BLS Hafnia, Asger Juel Larsen, Falsehaven og mm. Vi hjælper med hele processen fra forespørgsel på pris fra forskellige af vores dygtige fabrikker til prototyper og den endelige ordre og opfølgning derfra.

Vi er rykket over til at lave software til selvsamme branche, og fordi vi lige p.t tester vores software, så kan vi tilbyde dig hjælp næsten gratis hvis din ordre størrelse er ok med vores partner fabrikker.

Så send mig en mail på femo@lipasourcing.com med lidt flere detaljer eller et telefonnummer så vi kan aftale et møde, så finder vi ud af noget :)!

Vh Philip Femø

+45 60149416

femo@lipasourcing.com

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hovsa, dobbeltpost
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)