Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside løsning til sportsnyheds side :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg ville rigtig gerne høre om et råd til et godt (helst CMS) system til et nyt sportsnyheds site?

Jeg har indtil videre overvejet Bricksite.com, men er i tvivl om man kan få en god nok løsning...forbilledet er nok noget lignende bold.dk :)

 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret :) Det vil jeg overveje, grunden til jeg skrev CMS, er primært fordi jeg har været uheldig med Wordpress...men det kan så også have noget at gøre med de ting og løsninger jeg har haft måske har været for billige :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bonus (Company):
Jeg ville rigtig gerne høre om et råd til et godt (helst CMS) system til et nyt sportsnyheds site?

Der er ikke noget CMS der er bedst til det (uanset hvad andre siger). Du kan bruge WordPress, Umbraco, Joomla og hvad de ellers hedder (de 3 er dem jeg sådan lige kan huske). Det der tæller er dem du hyrer til at lave det for dig. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge WordPress CMS. Du kan bruge systemets blogsystem, til at integrerer med et nyhedsmedie template. Bum. Så har du dit sportsmedie :-) 

Har nok skrevet det en del lettere end det lyder, da det tit kræver rigtig mange timer at komme endeligt i mål med alle detaljer, men i princippet fungerer det som ovenstående. 

God arbejdslyst!

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Det lyder nok lidt nemmere end det er :) Skal helst have noget, der er nemt at sætte op/ihvertfald opdatere, og så skal det samtidig være sikkert mht. data da jeg har været uheldig med tidligere projekter :) Hvis nogen har erfaring med det, modtager jeg gerne et tilbud på opsætning af sådan et site :)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)