Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webbureau til international webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at opstarte en webshop, som fra første dag skal være international, dvs. med flere versioner af sprog, valuta og fragtmuligheder.

Jeg søger derfor et bureau der kan løfte opgaven og i samspil med mine egne grafikere få leveret en webshop der lugter af luksus. Det skal altså ikke være en "billig"-udgave til at starte med, men den rigtige udgave til at starte med. Med det sagt er det selvfølgelig stadig value-for-money jeg kigger efter, men hvor finder jeg mon det?

Håber I kan hjælpe med nogle referencer! :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kan bygges på flere måder.
Som sprogvalg hvilket du selv siger eller multishops.

Vil gerne give et bud på sådan en shop men kræver vidst lidt mere viden.
Du er velkommen til at give mig et opkald på 65711114

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det kræver en hel del mere viden, vedr. projektets omfang - for at finde den rigtige løsning kræver det at få lavet en kort råskitse over ambitionerne over de næste 3-5 år, og så udfra det skrue en løsning sammen. Enten fra bunden eller i et open source baseret system. 

En ting er at gøre det pisse fedt og lækkert for kunden - det kan en del af Aminoerne løse for dig - men en helt anden ting, er at finde ud af hvordan kommer det til at kører på skinner, med diverse printere etc når ordren så kommer - så logistikken bliver nem internt i virksomhed - og stadig professionel. 

Du er velkommen  til at smide mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Jeg er frisk på at tage den første diskussion om hvor du skal hen - uden beregning - og derefter give dig mit bud på opgaven.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Riise.

Du skal være velkommen til at kontakt os. Vi arbejder med Magento & Wordpress. Vores speciale er netop international e-commerce og international online markedsføring.

Mvh.

Johannes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.... Nu er der kommet 3 svar på indlægget og alle 3 er fra firmaer som måske kan løse opgaven. Riise skriver

Riise:
Håber I kan hjælpe med nogle referencer!

Og det betyder kom med referencer. Ellers bliver tråden låst og Riise må derfor over i Amino Freelancer for at hente tilbud hjem.

En reference er IKKE "vi kan løse opgaven" men "jeg har fået firma Y til at lave min side osv".

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Ok.... Nu er der kommet 3 svar på indlægget og alle 3 er fra firmaer som måske kan løse opgaven. Riise skriver

Riise:
Håber I kan hjælpe med nogle referencer!

Og det betyder kom med referencer. Ellers bliver tråden låst og Riise må derfor over i Amino Freelancer for at hente tilbud hjem.

En reference er IKKE "vi kan løse opgaven" men "jeg har fået firma Y til at lave min side osv".

Hej Niels.

Tror godt manden kan klikke på ens profil selv Smile
Hvis ikke, kan jeg da lave en genvej.
Du er naturligvis også velkommen til at kigge ind.

http://www.amino.dk/members/Firmaconnect.net/default.aspx

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)