Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger restparti af personlig pleje

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger restpartier, store som små af alverdens forskellige personlig pleje produkter. (shampoo, sæbe, neglesakse, voks, make-up, kondomer)

Alt har interesse, så skriv endelig.

Evt. videre samarbejde har også interesse.

Mvh.

Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig. 

Ved ikke om det har interesse men har lidt håndsæbe tilbage fra en større leverance i absolut high-end kvalitet.

Sæben en en håndlavet castilla bloksæbe (fast sæbe) lavet på koldpresset jomfruolivenolie uden parfume, farvestoffer, bløgøringsmidler eller andre sundhedstvivlsomme tilsæningsstoffer - kun naturlige olier,  plante- og frugtkoncebtrater samt en 400 år gammel middelhavsopskrift.

Dette er en LUKSUS håndsæbe uden sidestykke og sælges til livsstilentusiaster og personer der ikke kan tåle kontakt til sæbeindustriens tilsætningsstoffer. Den skummer ikke meget, holder længe og er naturligt fugtgivende sund og skånsom mod huden da ph er neutral og der ikke er blødgørende stoffer i.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas.

Jeg har små 200 stk 100% jomfru argan olie af 1. presning. Kvaliteten er noget af det bedste på markedet.

Du kan læse og se den her: http://tradealot.dk/real-argan-oil/

Mvh. Daniel fra Trade A Lot ApS

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Golden Argan Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  NiklasKray :-)

Jeg ejer Golden Argan, som importere 100% ren og økologisk argan olie, som er meget populær på verdens plan heri blandt i Dk :-).

Jeg vil gerne tilbyde dig et fantastisk tilbud, der gør at din fortjeneste vil være rigtig god.

Du kan lige se produktet her: www.goldenargan.dk

Lad mig høre fra dig :-)

Mvh Ahmad Hurmuzlu
Golden Argan

Fra Stenderup
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Vi har lidt forskelligt fra Hot 4 you.

Du kan skrive til mig på kimdanskb2b@live.dk

Så kan jeg sende dig priser osv

Mvh Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Golden Argan:

Det er fint, at du gerne vil sælge argan olie, men kunne du ikke også skrive dine egne tekster? Din om tekst er lige på kanten af en krænkelse af min ophavsret fra domænet http://arganolie-faq.dk! Det hjælper ikke bare at bytte lidt rundt på sætningerne!

Da du ik har kopieret teksten direkte, og jeg er i godt humør idag, så får du lige mulighed for ASAP at ændre dette. Ellers tør jeg ikke garantere for følgerne, hvis jeg en dag er i dårligt humør, ellers hvis det bliver en skade for min side... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Golden Argan Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Jeg er ked af det, men min skribent har på ingen måder kopieret din tekst. Min tekst minder på ingen måder din.

Det eneste der er "det samme" er de her fakta om argan olie. Og det er jo fakta, så jeg kan jo ikke finde på mine egne fakta :-)

Det er altid noget du er glad :-)

God aften :-)

Golden Argan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Golden Argan:

Jeg er ked af det, men min skribent har på ingen måder kopieret din tekst. Min tekst minder på ingen måder din.

Det eneste der er "det samme" er de her fakta om argan olie. Og det er jo fakta, så jeg kan jo ikke finde på mine egne fakta :-)

Det er altid noget du er glad :-)

God aften :-)

Fair nok, hvis det er sådan, at du vil have det, så er det da bare sådan vi kører det...

Jeg skrev heller ikke kopieret, men du ligger ALT for tæt op af mit værk, men det lader vi da bare retten stadfæste...

Og bare lige til info, så er sætninger, ordvalg og opbygning af en tekst ikke fakta. Det er forfatning, som er ophavsretsligt beskyttet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

igk:

Hej med dig. 

Ved ikke om det har interesse men har lidt håndsæbe tilbage fra en større leverance i absolut high-end kvalitet.

Sæben en en håndlavet castilla bloksæbe (fast sæbe) lavet på koldpresset jomfruolivenolie uden parfume, farvestoffer, bløgøringsmidler eller andre sundhedstvivlsomme tilsæningsstoffer - kun naturlige olier,  plante- og frugtkoncebtrater samt en 400 år gammel middelhavsopskrift.

Dette er en LUKSUS håndsæbe uden sidestykke og sælges til livsstilentusiaster og personer der ikke kan tåle kontakt til sæbeindustriens tilsætningsstoffer. Den skummer ikke meget, holder længe og er naturligt fugtgivende sund og skånsom mod huden da ph er neutral og der ikke er blødgørende stoffer i.

[BILLEDE]

Det lyder meget spændende. Hvor meget sæbe har du i overskud?

Er det den slags sæbe der skal skæres ud af blokke, og hvilke varianter er der?

Det må være nemmere at gøre via mail, smid en på niklas@gzm8.com

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har muligvis nogle produkter, du kunne være interesseret i fra en shop, jeg lukker ned. Men enten er det for længe siden jeg har været på Amino, eller også kan jeg ikke sende dig en PB. Så send mig en besked, så jeg kan sende dig link og oplysninger.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)