Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside der topper danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! :-) (altså jer)

jeg står og skal til at starte egen virksomhed med en god ide til en hjemmeside men allerede nu ved jeg at det kommer til at kræve en del af denne hjemmeside hvis det her skal kunne fungere....

så derfor leder jeg efter et godt sted at få lavet en solid hjemmeside? folk skal kunne logge ind på hjemmesiden med egen unikke accounter, hvilket for mig til at tro man skal have en server stående et sted (jeg ved ik noget om noget) .

så... hvor kigger jeg efter et sted hvor der kan laves hjemmesider? altså 100% professionelle hjemmeside, det skal være ordenligt fra start af.

hvis i har haft succes med nogle steder må i meget gerne skrive :-)

Du er velkommen til selv at skrive hvis du selv kan det med hjemmesider, men jeg søger ikke 123-hjemmeside design eller lign.

Tak på forhånd!

-Kris

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kris

Det lyder som en spændende opgave du har dig for der :)

Hvad er dine forventninger til antal besøgende pr måned? Hvad skal dine bruger lave inde på siden? Hvad er din tidsplan på udførelsen af projektet? Skal du have serviceaftale med eller oplæres i servicere løsningen selv? Du er velkommen til at svare via vores hjemmeside eller på mail: tl@seon.dk

Du er velkommen til at tjekke nogle af vores kunder ud her: http://seon.dk/kunder/

Vi koder helt fra bunden selv, så du vil få en helt unik hjemmeside, både design mæssigt og i brugervenlighed!

Mvh Thomas Lindberg

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kris,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med din hjemmeside :) Du kan kigge på mine referencer her: moonsted.com, og evt. sende mig en email (m@nsted.dk) hvis det har interesse.

God aften!

//Mathias

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)