Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking system søges til kursusvirksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores lille firma søger et nyt booking system til vores kursusvirksomhed.

Vi har pt ikke selv kontrol over det bagvedliggende i vores nuværende system, og personen der i sin tid lavede bookingsystemet til os, svarer ikke længere på vores mails.

Er der nogen her inde der kan hjælpe os med et andet system, eller har nogle gode anbefalinger?

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad skal jeres booking system kunne?

Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har udviklet et system som måske kan bruges. Det er Software as a Service (SaaS) og koster 99 kr. pr. mnd. Oprettelse er gratis og jeg hjælper dig igang og importerer eksisterende data, hvis det er relevant.

Efter at jeg opretter dig kan du lave kursuskategorier, kurser, kursusgange, mm. Du kan vedligeholde email skabeloner og du får en stump kode som kan indsættes på din hjemmeside, hvor folk så kan tilmelde sig. I forbindelse med tilmelding kan du stille kunden nogle spørgsmål. Disse spørgsmål kan du også selv konfigurere. Se eksempel her: http://snudekompagniet.dk/hundetraening/hold%20i%20juli.html - Klik på tilmelding nederst på siden.

Du kan kontakte mig på jan@jyskit.dk, hvis dette har interesse.

mvh Jan

Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi afholder ca. 10 kurser om året.

Vores kunder skal ved bookningen kunne tilmelde sig de forskellige kurser og systemet skal regne den samlede pris ud.

Kunden skal modtage en bekræftende mail på deres tilmelding, og jeg skal modtage en kopi af denne.

Når kunden har overført betalingen, skal jeg kunne afkrydse vedkommende i vores del af systemet, og derved skal kunden modtage en kvittering for betalingen.

Jeg skal selv kunne oprette de forskellige kurser, antal pladser, lokation samt deres priser.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun to ting du nævner som min løsning mangler:

- Tilmelding af flere kurser samtidigt.

- Kvittering for betaling

Men begge dele er fornuftige ting som jeg godt kunne udvide min løsning med. 

Er det noget vi skal arbejde videre med? 

mvh Jan

Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Vi har lavet en aftale med nemtilmeld.dk som allerede har alle de løsninger vi skal bruge. Tak for din tid.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ser umiddelbart også fint ud. Men sig endelig til hvis du bliver træt af dem ;)

mvh Jan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)