Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og æ, ø og å i domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg driver affiliate siden Billig-Bredbånd.nu, hvor jeg skriver om bredbånd og sammenligner forskellige udbydere og pakker.

Jeg er dog kommet i tvivl om, der har en indflydes på min SEO og linkbuilding, hvordan min url skrives i ahref.

I min linkbuilding bruger nogle gange indgående links således:

<a href="http://www.billig-bredbånd.nu/">link</a>

og andre gange således:

<a href="http://www.xn--billig-bredbnd-wib.nu/">Link</a> 

Det sidste link er vist den universale måde at skrive domænet på så alle browsere osv kan forstå det (fremkommer ved at kopiere url direkte fra adresselinje i Chrome).

MEN - er der forskel på de 2? Vil Google se det som 2 forskellige domæner? Bør jeg holde mig til én version?

Mvh.

Guru

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at jeg misforstår men ville det ikke være letter / bedere for dig at købe billig-bredbaand .Nu og lave en 301 redirect fra billig-bredbånd.Nu til billig-bredbaand ,

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo - det var det måske, men hvis der ikke er nogen forskel på de 2 (hvilket i bund og grund er spørgsmålet), så ser jeg ingen grund til at begynde at lave 301 redirects fra andre domæner.

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og kontant. Det er min klare opfattelse at undgå æ, ø, å, da det kan give nogle komplikationer. Nogle gange kan det dog være nødvendigt hvis man har en guldrandet domæne og man VIRKELIG ikke kan finde noget domæne som er på "samme niveau" :-) Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)