Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - hvor mange domæner på et? + andre spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har lige et par spørgsmål om webhoteller som jeg håber I kan hjælpe mig med.

1. Jeg ved at man have flere domæner/hjemmesider på samme webhotel, men mit spørgsmål er hvor mange man kan have før det kan blive et problem mht. loadtider, osv.? Det skal lige nævnes at det er almindelige hjemmesider og måske et par blogs der er tale om, og ikke webshops.

2. Er det nemt at rykke et domæne inkl. alt indhold til sit eget webhotel hvis det bliver nødvendigt?

3. Hvilket webhotel kan I anbefale? Jeg har brugt Unoeuro i mange år og er egentlig rimelig tilfreds. Dog synes jeg ofte loadtiden er lidt langsom første gang man går ind på en side. Jeg har hørt godt om Gigahost og Wannafind, og på f.eks. Gigahost får man 35gb plads for 29 kr. om måneden hvilket trækker lidt. Så spørgsmålet er mere specifikt hvad jeres erfaringer er med Gigahost og/eller Wannafind?

På forhånd tak :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

colorrush:
eg har brugt Unoeuro i mange år og er egentlig rimelig tilfreds. Dog synes jeg ofte loadtiden er lidt langsom første gang man går ind på en side. 
Umiddelbart lyder det som om det hele kunne løses med noget cache i dit system? Kontakt evt. UnoEuro support :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1) det afhænger ikke af antallet af domæner, men det samlede antal sidevisninger,

2) ja, du kan normalt flytte filerne via FTP og lave en export af databasen, som du kan importere på den nye server.

3) jeg kan anbefale Gigahost. De tilbyder også at man kan sætte en Varnish cache foran uden beregning.

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, takker for svarene :)

Når man nu kører flere domæner/hjemmesider på samme webhotel, kan Google så se det? Hvis ja har det så nogen negativ virkning?

Jeg tænker mest på at hjemmesiderne på (hoved)domænet ligger i undermapper, og så er der sat redirects op så url/adressen fremstår korrekt (fremfor f.eks. hoveddomæne.dk/hjemmeside1).

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe med ovenstående? :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det hele drejer sig bare om at det er unikke hjemmesider.. Fx unikhjemmeside1.dk og unikhjemmeside2.dk

Sålænge du har unikke domæner på den måde, så er resten jo bare måden ting bliver faktureret på. 

Du deler jo allerede server med imellem 2.000-20.000 andre domæner, formenligt - hvis du bruger nogle af de billige drenge. 

Så Google vil ikke have mulighed for at straffe en for det. 

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tusind tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)