Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af instragram profil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,


Først og fremmest vil jeg ønske alle en god påske!

Jeg har i flere uger siddet og prøvet at regne en god strategi ud for hvordan man får mange followers på instagram.

Idag ville jeg finde ud af hvad en instagram med 100k-1m followers var værd, hvis den ikke havde billeder eller fulgte nogle.

Selvfølgelig ville followerne være ægte!

Er der nogle der kan hjælpe for kan intet finde på nettet?


Dbh

Kim

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og god Påske til dig. Vil dog med det samme ønske dig god Pinse, da det er helligdagene vi har lige nu :)

I forhold til værdien af en profil, så kan du ikke bare værdisætte en profil ud fra antal følgere. Det vil være det samme, som at sige at alle huse på 200 kvm koster det samme.

Du skal se ind på, hvad følgerne skaber af likes og kommentarer samt omsætning. Derudover kan profilen beskæftige sig indenfor et felt, som er mere populært end andre og i sidste ende kommer det an på, hvad folk er villige til at betale.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

JA god pinse til dig.

Som KennM skriver, så kommer det helt an på hvor aktive dine følgere er, hvad deres interesse, målgruppe osv. Der er en del flere ting at overveje end bare hvor mange de er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Rosendal:

Selvfølgelig ville followerne være ægte!

Hvordan ved køber de er ægte ?

Du kan ikke sætte en pris udelukende baseret på antallet af følgere. Det er umuligt at vide om de er ægte eller ej. Du bliver nød til at sætte prisen baseret på daglig aktivitet. Hvor mange af dine følgere besøger din profil dagligt, hvor mange af dem er selv aktive og vil dele dit indhold med deres følgere, hvor mange kommenterer når du deler noget.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan evt blive lagt et billed op og så kan man se aktiviteten på dette.

Men det er followers fra alle steder i verdenen og alle aldre og followersne vil svare til dem som @9gag har.


Kan det give et bedre overblik over værdien?

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Rosendal:
Idag ville jeg finde ud af hvad en instagram med 100k-1m followers var værd, hvis den ikke havde billeder eller fulgte nogle.

Det kan godt vaere at jeg er 'langsom' men hvad mener du ? En instagram profil kan vel umuligt have 100k + folgere hvis den ikke har nogen billeder ??

Kim Rosendal:
Jeg har i flere uger siddet og prøvet at regne en god strategi ud for hvordan man får mange followers på instagram
ja det maa jo vaere at hele tiden have nye og interessante billeder  ?

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle du vil sælge så send en besked til mig ;) 

Tak

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)