Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling for at blive dagens deal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ville høre om nogle har en erfaring/ide omkring, hvordan forskellige dealsites fungerer i forhold til deres omsætning. Mit klart vigtigste spørgsmål er: betaler virksomhederne for at få deres produkt med som deal? Dette kunne godt være tilfældet, da jeg ser en deal markedsføringsværdi i at have ens produkt på en side, som ses dagligt af x antal brugere.

Jeg håber, at nogle af jer sidder inde med noget information omkring dette som I vil dele :-) 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhederne betaler for at få deres produkter på deals på den måde at de betaler en vis % af prisen. for det meste så går betalingen til dealsitet og de sender så betalingen videre til virksomheden når de f.eks. benytter en slags kode.

Et eksempel kan være skønhedspleje hvor kunden får en kupon som de så indløser hos virksomheden. Først derefter får virksomheden pengene. Det har vist sig flere gange at kunderne ikke har nået at udnytte tilbudet hvorfor virksomheden ikke har fået pengene men dealsitet har fået hele betalingen. Nogle dealsites har baseret deres indtjening på den plan.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)