Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

● Virksomheds start ?♤

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey har du forstand på at starte et virksomhed så skriv gerne fra punkt til punkt hvordan man starter en virksomhed da jeg virkelig godt kunne tænke mig st starte selvstændig.
Skriv gerne privat pb, eller på kommentar :).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

der er masser af gamle tråde med samme. Du må nu ikke regne med, at nogen kommer med en punkt for punkt liste - og selvstændig er jo masser af ting. Du er for at være ærlig, alt for kort i din beskrivelse. Se evt http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html hvor du kan finde gratis materiale om at stifte alt fra virksomhed til selskab - regnskab, moms osv

Bliv konkret - hvad vil du som selvstændig - er det hjernekirurg med egen klinik - kørsel som vognmand, IT rådgivning eller vinduespudser tjeneste - og overvej- via linket, om du vil ha personlig virksomhed eller du vil drive det i selskabsform og overvej om du har kapital til det du ønsker, for du får ikke lige penge fra anden side til at blive "selvstændig"

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John skriver, så kommer det an på hvad du vil starte op. Nogle ting kan koste en bondegård mens andre ikke kræver mere end et domæne webhotel og noget erfaring indenfor opbygning af en hjemmeside.

Hvis du gerne vil være selvstændigt, så har du allerede en forkert indstilling med dit opstart. Har du overhovedet prøvet at lade på hvordan man starter en virksomhed op her på amino eller på google, for der finde en del forskellige guides til dette.

Mange mennesker tror det er nemt, og de bliver alle sammen overrasket. Just saying!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)