Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på telefonregning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg har en enkeltmandsejet virksomhed som betaler min telefonregning. Idet privatabonnementer er billigere end erhvervsabonnementer hos teleselskabet er jeg registret som privatkunde med mit navn og ikke virksomhedens navn. Er det tilladt, at virksomheden betaler en regning som er udstedet til mig som privatperson.

Håber I kan hjælpe mig.

Venlig hilsen

Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

som udganspunkt er det skidt - selv om ulykken er lidt begrænset i dette fald. Jeg ville dog be om at e som linje to i enten adresse eller navn skrev dit firmanavn eller CVR nr - det vil de ofte gerne

Det afgørende for skat er 2 vigtige punkter

1. At du husker at tillægge dit resultat 2.600 kr i skat af fri telefon og angiver det i regnskabsoplysinger i selvangivelsen som forklaret her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html hvis du har telefon med hjem og

2 Du kun fradrager en del af momsen. Du skal afgøre forbrug privat/firma og må så kun trække moms fra i forhold til firmaforbrugsprocent. Du skal gøre det ærligt, for det er et af de områder - delt moms på privat brugte aktiver som skat kigger til og det gælder også selv om du betaler skat af fri telefon http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/aktiver-kbt-til-blandet-brug-privat-og.html 

Det I sig selv viser jo, at du har den som firmabetalt, men se lige om ikke du kan få firmanavn /hjemmeside navn eller andet med som linje to i navn (der de normalt kan skrive C/O navn

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for hurtigt svar. Jeg får dem til at tilføje virksomheden. Jeg har allerede taget højde for de to andre punkter.

VH Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)