Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du set dette produkt før? Webshop lancering

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Toesocks.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Efter nogle måneder er det planen at min webshop skal gå i luften i morgen. Shoppen sælger et nicheprodukt: nemlig tåsokker. 

Men inden jeg lancerer på diverse socaialemedier vil jeg gerne have jeres hjælp til at spotte fejl samt og gerne forslag til ændringer.

Og er der noget jeg skal være opmærksom på i fobindelse med lanceringen?

tag et kikCool

www.toesocks.dk

Mvh. Matthias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må være ærlig og sige jeg endnu ikke har set sådan nogle sokker før. Dog jeg set løbesko i samme form.

Må jeg spørger hvad forskellen på disse sokker er og de almindelig selvfølgelig ud over udseendet. Giver de noget ekstra til fødderne?

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias,

Tillykke med den meget flotte shop.

Dog har jeg set produktet før (nu du spørger :D).

Hvis det vr mig ville jeg ændre menupunktet Butik til Sokker eller Tåsokker. Der er i min optik ingen grund til at skrive butik når man sælger en type produkt. Der virker det mere niche-agtigt at kalde punktet for navnet på den type vare man sælger :D

Under checkout i din betalingsfelter (Stripe) bør du få rettet MM / YY i udløbsdato til MM / ÅÅ.

Der er også en manglende oversættelse I boksen Din Ordre. Der står der Cart subtotal ligeledes står der i toppen på checkout sideen Login Here - Returning customers

På kontaktsiden står der Name, Subject, E-mail og Message i kontaktformularen. Bør oversættes.

Men en rigtig fin side der kun har småjusteringer tilbage :D

mvh

Jonas

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Toesocks.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Ja der faktisk en hel række af fordele :-)

Generelle fordele ved sokker med tæer

Undgå vabler – Du undgår vabler  grundet der ikke er friktion mellem tæerne. 

Øg hygiejnen – Bedre hygiejne. Når tæerene er adskildt mindsker du bakteriernes mulighed for at gro og du forhindrer dårlig lugt. 

Øget tåbevægelse –  Hjernen bliver mere opmæksom på balance, bevægelse, position.

Bedre blodomløb – ved adskillsen at tæerene får kroppen bedre muligheder for at sende blod rundt til hele kroppen og helt ned i hver enkel tå, hvilket i sidste ende også stimulerer hjernen.

Barfodsfornemmelse – Den gode kvalitet af bomuld kombineret med designet giver en genial komfort. Du vil næsten ikke opdage du har strømper på!

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Toesocks.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:

Hej Matthias,

Tillykke med den meget flotte shop.

Dog har jeg set produktet før (nu du spørger :D).

Hvis det vr mig ville jeg ændre menupunktet Butik til Sokker eller Tåsokker. Der er i min optik ingen grund til at skrive butik når man sælger en type produkt. Der virker det mere niche-agtigt at kalde punktet for navnet på den type vare man sælger :D

Under checkout i din betalingsfelter (Stripe) bør du få rettet MM / YY i udløbsdato til MM / ÅÅ.

Der er også en manglende oversættelse I boksen Din Ordre. Der står der Cart subtotal ligeledes står der i toppen på checkout sideen Login Here - Returning customers

På kontaktsiden står der Name, Subject, E-mail og Message i kontaktformularen. Bør oversættes.

Men en rigtig fin side der kun har småjusteringer tilbage :D

mvh

Jonas

Hej Jonas,

Tusind tak for dine pæne ord. :-)

Det får jeg selvfølgelig lige rettet :DD

Mvh. Matthias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

barematthias:

Hej Alexander.

Ja der faktisk en hel række af fordele :-)

Generelle fordele ved sokker med tæer

Undgå vabler – Du undgår vabler  grundet der ikke er friktion mellem tæerne. 

Øg hygiejnen – Bedre hygiejne. Når tæerene er adskildt mindsker du bakteriernes mulighed for at gro og du forhindrer dårlig lugt. 

Øget tåbevægelse –  Hjernen bliver mere opmæksom på balance, bevægelse, position.

Bedre blodomløb – ved adskillsen at tæerene får kroppen bedre muligheder for at sende blod rundt til hele kroppen og helt ned i hver enkel tå, hvilket i sidste ende også stimulerer hjernen.

Barfodsfornemmelse – Den gode kvalitet af bomuld kombineret med designet giver en genial komfort. Du vil næsten ikke opdage du har strømper på!

Ok, der er en del fordele, måske man skulle prøve sådan et par :-)

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan lige til spørgsmålet i titlen om produktet er set før. Ja utallige gange. Bilka, Sportsmaster, tøjbutikker, markeder og mange andre steder. Så produktet er på ingen måde nyt og unikt. Ikke at det skal tage modet fra dig selvfølgelig, men blot et svar på spørgsmålet. Held og lykke med shoppen. :-)

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Toesocks.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Sådan lige til spørgsmålet i titlen om produktet er set før. Ja utallige gange. Bilka, Sportsmaster, tøjbutikker, markeder og mange andre steder. Så produktet er på ingen måde nyt og unikt. Ikke at det skal tage modet fra dig selvfølgelig, men blot et svar på spørgsmålet. Held og lykke med shoppen. :-)

Det har du ret i. Titlen var også mere til gøre dig nysgerrig ;-)

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Toesocks.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:

barematthias:

Hej Alexander.

Ja der faktisk en hel række af fordele :-)

Generelle fordele ved sokker med tæer

Undgå vabler – Du undgår vabler  grundet der ikke er friktion mellem tæerne. 

Øg hygiejnen – Bedre hygiejne. Når tæerene er adskildt mindsker du bakteriernes mulighed for at gro og du forhindrer dårlig lugt. 

Øget tåbevægelse –  Hjernen bliver mere opmæksom på balance, bevægelse, position.

Bedre blodomløb – ved adskillsen at tæerene får kroppen bedre muligheder for at sende blod rundt til hele kroppen og helt ned i hver enkel tå, hvilket i sidste ende også stimulerer hjernen.

Barfodsfornemmelse – Den gode kvalitet af bomuld kombineret med designet giver en genial komfort. Du vil næsten ikke opdage du har strømper på!

Ok, der er en del fordele, måske man skulle prøve sådan et par :-)

Du er velkommen hos mig ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at lægge i kurv - for 1500,-) og fragten bevares.
Du beskriver en masse fordele ved at bruge strømpen - hvor står det?? Fordele skal da fremhæves. 

Du skriver det samme under alle produkter - er det ikke DC?

Ville også lave "butik" om. Tænkte selv, at du også har en fysisk butik. 

Ja, produktet er set før, men du har rigtig gode priser. Flot side. God vind med projektet.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)